خرید نان کنجدی از نانوایی‌ها اختیاری است

13:59 - 18 تير 1401
کد خبر: ۴۳۵۰۵۸۱
رئیس اتحادیه صنف نانوایان سنگکی گفت: فروش نان کنجدی از سوی نانوایان نباید اجباری باشد و بازرسان به این مسئله رسیدگی می کنند.

خبرگزاری میزان _ فارس نوشت: در حالی که فروش خرید نان کنجدی در نانوایی ها اختیاری است اما رفتار نانوایی ها طوری است که برای مردم چاره ای جز خرید این نوع نمی ماند.

برخی نانوایی ها در برخی از اوقات روز تنها نان کنجدی می پزند و یا خریداران نان کنجدی را بدون صف راهی می کنند و مسائلی از این دست که خریدار را تحت فشار قرار می دهند که نان کنجدی خریداری کنند.

از آنجایی که فروش نان کنجدی برای نانوایان صرفه بیشتری دارد تمام تلاش خود را صرف می کنند که به جای نان معمولی، فروش نان کنجدی شان بیشتر شود.

«اصغر پابرجا» رئیس اتحادیه صنف نانوایان سنگکی، گفت: فروش نان کنجدی اکنون در سامانه های هوشمندی که توسط دولت در نانوایی ها نصب شده به عنوان یک گزینه وجود دارد بنابراین مفهوم آن این است که فروش آن از نظر دولت غیر مجاز نیست اما نکته اینجاست که خرید کاملا آزاد و اختیاری است و هیچ نانوایی نباید خریداران را تحت فشار قرار دهد که نان کنجدی بخرند.

پابرجا افزود: بازرسی های نانوایی باید به این مسئله توجه کنند و در صورت تخلف با آنها برخورد شود.

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


برچسب ها: آرد نان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *