رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پدیده گورخوابی اصلا در زابل وجود ندارد

9:31 - 19 تير 1397
کد خبر: ۴۳۴۹۷۹
دسته بندی: سیاست ، عمومی
معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان درباره انتشار عکسی مبنی بر پدیده گورخوابی در زابل گفت: این موضوع صحت ندارد. پدیده‌ای به نام گورخوابی اصلا در زابل وجود ندارد.
پدیده گورخوابی اصلا در زابل وجود نداردمحمدهادی مرعشی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به انتشار عکسی درباره پدیده گورخوابی در زابل بیان داشت: این موضوع صحت ندارد. اصلا پدیده‌ای به نام گورخوابی در زابل وجود ندارد.

وی ادامه داد: ۴ سال قبل زمانی که بنده دبیر هماهنگی شورای مبارزه با مواد مخدر بودم، آن زمان مسئله گورخوابی مطرح شد که یکی دو مورد از معتادان داخل قبر خوابیده بودند که در اقدامی ساماندهی و جمع آوری شدند.
 
مرعشی اضافه کرد: برای جلوگیری از بروز مجدد چنین پدیده‌ای،  یک مرکز ماده ۱۶ در زابل ایجاد کردیم تا کارتن خواب‌ها را جمع آوری کند که از آن به بعد، پدیده‌ای به نام کارتن خواب و گورخواب نداریم.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان یادآور شد: این عکسی که در شبکه‌های اجتماعی از پدیده گورخوابی منتشر شده مربوط به همان ۴ سال قبل است. اتفاقا در حدود یک سال پیش هم نیز اخباری از وجود گورخوابی، مطرح شد که بنده شخصا برای بازدید و بررسی رفتم که چنین موضوعی نبود.

وی در پایان تصریح کرد: در آن بازدید فقط یکی از معتادان کنار قبرستان خوابیده بود ولی گورخواب نبود. گورخواب‌ها داخل قبر می‌خوابند که چنین پدیده‌ای نبوده و نیست. بنده این موضوع را تائید نمی‌کنم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *