ایزدیار: آمادگی شنا در تمام مواد را دارم/ ترکیه برای افزایش مدال‌هایش برخی کلاس‌های پاراشنا را حذف کرده

9:45 - 19 تير 1401
کد خبر: ۴۳۴۹۴۸۸
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
قهرمان پاراشنای ایران و آسیا گفت: برای شرکت در بازی‌های کشورهای اسلامی از نظر بدنی در شرایط بسیار خوبی قرار دارم.

شاهین ایزدیار در گفت‌وگو با میزان، درباره وضعیت آمادگی خود برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی، اظهار داشت: با توجه به اینکه طی یک سال گذشته در حال آماده‌سازی برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو بودم، تمریناتم به طور مداوم و مستمر ادامه داشت و وقفه‌ای در آن ایجاد نشد. از همین رو برای شرکت در بازی‌های کشورهای اسلامی از نظر بدنی در شرایط بسیار خوبی قرار دارم و امیدوارم بتوانم در ایران رقابت‌ها هم برای ایران افتخارآفرینی کنم.

وی ادامه داد: در تمامی مواد آمادگی شرکت دارم، مگر این که مسابقات نزدیک به هم باشد، اگر شرایط به این روال باشد شاید تنها در ۳ یا ۴ ماده به آب بزنم.

عضو تیم ملی پاراشنا با تاکید بر حمایت مسئولان، خاطرنشان کرد: کمک‌های مسئولان ورزش به ورزشکاران برای شرکت در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی تا اینجا خوب بوده است. در این مدت حمایت‌ها خوب بوده و هیچ گونه کمبودی احساس نشده و این شرایط دست به دست هم داده تا بهترین شرایط برای ما ایجاد شود. تمام هدف ما این است که بتوانیم در قونیه نتایج خوبی کسب کنیم.

ایزدیار در پایان با انتقاد از حذف برخی کلاس‌ها در بازی‌های کشورهای اسلامی، گفت: یکی از مشکلات شناگران برای شرکت در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی حذف برخی کلاس‌ها بود. کشور ترکیه به عنوان میزبان برای این که بتواند آمار مدال‌‌های خود را در برخی از ماده‌های رشته شنا افزایش دهد، به کشورها تنها مجوز شرکت در بعضی از کلاس‌ها را داده و همین مسأله سبب شده تا شناگران مطرح و خوب شرایط شرکت در مسابقات را نداشته باشند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *