داداش‌زاده: بعید می‌دانم گل‌محمدی به کسی قول فیکس بودن داده باشد/ بازیکنان باید از لحاظ انضباطی هم میلیاردی عمل کنند

0:33 - 18 تير 1401
کد خبر: ۴۳۴۸۷۴۱
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
پیشکسوت پرسپولیس گفت: خانواده بزرگ پرسپولیس همواره سرمربیان بزرگی به فوتبال ایران معرفی کرده که سید جلال هم می‌تواند یکی از آن‌ها باشد

بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با میزان، در خصوص عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: پرسپولیس تا اینجا شروع بسیار خوبی داشته و می‌توان این تیم را قهرمان نقل و انتقالات دانست، حمایت قاطعانه از یحیی گل‌محمدی و همچنین جذب بازیکنان مد نظر او بسیار حائز اهمیت است، به رضا درویش بابت این قضیه تبریک و خسته نباشید می‌گویم. گل‌محمدی آنچه را که نیاز داشت به دست آورده و حالا باید تمام تمرکز و تلاش خود را روی کسب عنوان قهرمانی بگذارد. همچنین از افشین پیروانی می‌خواهم اجازه ندهد حواشی وارد تیم شود چرا که اگر این تیم به حاشیه کشیده نشود می‌تواند بسیار موفق باشد.

وی درباره تغییرات فراوان در پرسپولیس و لزوم مدیریت بازیکنان بزرگ گفت: پرسپولیس پارسال از لحاظ ترکیب و بازیکنان مشکلات زیادی داشت و این تغییرات بسیار مثبت بوده است. باید بازی‌های تدارکاتی خوبی برای تیم برنامه‌ریزی شود تا این بازیکنان هماهنگ شوند. بازیکنان موثر و بزرگی جذب شده‌اند و بعید می‌دانم گل‌محمدی به کسی قول فیکس بودن داده باشد. تمام بازیکنان باید سعی کنند خود را به خوبی نشان دهند و در ترکیب پرسپولیس موثر ظاهر شوند. ۳۰ بازی در لیگ و همچنین جام حذفی و احتمالاً لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم، تمام بازیکنان قراردادهای چندین میلیاردی بسته‌اند و همان‌طور که رقم قرارداد بالایی دارند باید از لحاظ انضباطی هم میلیاردی عمل کنند و در غیر این صورت جریمه سنگین شوند. بازیکنان باید بدانند در چه تیمی بازی می کند و یحیی باید قانونی وضع کند که هر بازیکنی روی نیمکت نشست آرامش تیم را حفظ کرده و تمرکز سایر بازیکنان را به هم نریزد.

*نقل و انتقالات پرسپولیس روی کاغذ خوب بوده

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: نقل و انتقالات روی کاغذ بسیار خوب بوده، اما باید ببینیم در مستطیل سبز و در کوران مسابقات چه اتفاقاتی خواهد افتاد و ببینیم تفکرات یحیی گل محمدی چه خواهد بود. پرسپولیس همیشه نام بزرگی دارد و پارسال هم علی رغم مشکلات فراوانی که داشت حتی می توانست قهرمان شود، امیدوارم حواشی پارسال را نداشته باشیم و بتوانیم به قهرمان لیگ برتر برسیم زیرا با این ترکیب این کار شدنی است

داداش‌زاده در رابطه با اضافه شدن سید جلال حسینی به کادر فنی پرسپولیس خاطرنشان کرد: از مدیریت باشگاه ممنونم که سید جلال حسینی را در تیم حفظ کردند زیرا او یکی از سرمایه های بزرگ پرسپولیس است. امیدوارم سیدجلال مراحل مربیگری را به مرور طی کرده و بتواند کمک حال پرسپولیس باشد و روزی هم روی نیمکت تیم به عنوان سرمربی بنشیند. خانواده بزرگ پرسپولیس همواره سرمربیان بزرگی به فوتبال ایران معرفی کرده که سید جلال هم می‌تواند یکی از آن‌ها باشد به او تبریک می‌گویم و برایش آرزوی موفقیت دارم.

*داماش هم مانند سایر تیم‌های ایرانی مشکلات بسیار زیادی دارد

هافبک سال‌های گذشته پرسپولیس که حالا هدایت داماش گیلان در لیگ دسته سوم را بر عهده گرفته در خصوص شرایط این تیم یادآور شد: پس از مشکلات و کش و قوس‌های فراوانی که در تیم داماش وجود داشت مالک باشگاه با من تماس گرفت تا هدایت داماش را برعهده بگیرم و من از او خواستم در این ۳ بازی، کمک مربیان حضور داشته باشند و من صرفا به عنوان مدیرفنی ایفای نقش کنم، اما او از من درخواست کرد روی نیمکت بنشینم تا بازیکنان جوان انگیزه بیشتری بگیرند. من صرفا به خاطر تعصبی که به رشت و فوتبال آن دارم هدایت تیم را برعهده گرفتم. قرارداد ۲.۵ ساله دارم و از حیثیت و اعتبار خود برای داماش مایه خواهم گذاشت.

وی افزود: داماش هم مانند سایر تیم‌های ایرانی مشکلات بسیار زیادی دارد اما مالک تیم پای مشکلات ایستاده و بسیار هزینه کرده است، به عنوان یک پیشکسوت فوتبال از مالک داماش به خاطر صبوری و حمایت های او برای زنده نگه‌داشتن نام داماش سپاسگزارم.

سرمربی داماش در پایان گفت: یک بازی سخت در پانیک تالش داشتیم، ابتدای کار شروع بدی نداشتیم، اما با گلی که دریافت کردیم به تیم شوک وارد شد، به علت پرتاب بطری آب و همچنین پخش موسیقی از سوی هواداران حریف از سرعت بازی کاسته می‌شد. در نیمه دوم این شرایط بدتر شد و ما به خواست هواداران تیم را بیرون کشیدیم تا به بازیکنان شوک وارد نشود و هواداران آرامش خود را حفظ کنند. ما همچنان برای رسیدن به پلی‌آف شانس داریم و برای این امر خواهیم جنگید. در این مدت کارهای روحی روانی زیادی انجام داده‌ایم و امیدواریم تلاش بازیکنان و مجموعه تیم ثمر داده و این اتفاق خوب بیفتد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *