ورزشگاه شهدای ساری میزبان بازی‌های خانگی نساجی می‌شود؟

12:16 - 17 تير 1397
کد خبر: ۴۳۴۶۰۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
به احتمال زیاد قرار است بازی‌های خانگی تیم فوتبال نساجی در ورزشگاه ساری برگزار شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، چند روز پیش نماینده AFC و فدراسیون فوتبال برای بازدید از ورزشگاه شهید وطنی که قرار است میزبان بازی‌های خانگی نساجی در فصل پیش‌رو باشد، به این ورزشگاه رفت، اما هنوز نظر نهایی خود را مبنی بر تایید یا رد این ورزشگاه اعلام نکرده است.

در همین راستا و از آنجایی که ممکن است با توجه به آماده نبودن ورزشگاه شهید وطنی توسط نماینده AFC و فدراسیون فوتبال رد شود، مسئولان باشگاه نساجی چند ورزشگاه را مدنظر دارند تا در صورت رد این ورزشگاه بازی‌های خانگی خود را در این زمین‌ها برگزار کنند.

بر همین اساس باشگاه نساجی به سرمربی این تیم، ورزشگاه شهدای ساری را معرفی کردند تا این مربی از این ورزشگاه بازدید کرده و نظر نهایی خود را در خصوص کیفیت زمین چمن آن برای میزبانی از بازی‌های نساجی اعلام کند. 

اگر ورزشگاه شهید وطنی توسط نماینده AFC و فدراسیون فوتبال رد شود باشگاه نساجی دو گزینه برای جایگزینی میزبانی‌های خود خواهد داشت. گزینه اول ورزشگاه شهدای ساری در صورت تایید نکونام و گزینه دوم بازی در تهران که اولویت خود مسئولان باشگاه بازی در شهر ساری به دلیل تردد راحت‌تر هواداران این تیم است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *