رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

چگونه یک سرویس وی او دی شبکه نمایش خانگی را زنده می‌کند؟

16:05 - 16 تير 1397
کد خبر: ۴۳۴۴۰۵
یکی از سرویس‌های محبوب این روز‌ها که در حوزه سرگرمی و فیلم و سینما جذابیت زیادی برای کاربران خود ایجاد کرده، وبسایت و اپلیکیشن فیلیمو است.
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ،انتشار گزارش‌های آماری از کسب و کار‌هایی که این روز‌ها جزئی از سبک زندگی دیجیتال شده‌اند، تصویر روشن و شفافی از وضعیت آن‌ها را به دست می‌دهد. تصویری که چند گروه را مخاطب خود قرار داده و بررسی آن در توسعه کسب و کار‌های دیجیتال تاثیرگذار است.
 
چگونه یک سرویس وی او دی شبکه نمایش خانگی را زنده می‌کند؟
 
یکی از سرویس‌های محبوب این روز‌ها که در حوزه سرگرمی و فیلم و سینما جذابیت زیادی برای کاربران خود ایجاد کرده، وبسایت و اپلیکیشن فیلیمو است. سرویسی که در دسته خدمات دهندگان وی او دی قرار می‌گیرد و بررسی عملکرد آن در سال ۹۶ از چند جهت حائز اهمیت است. عملکردی که از سویی سنجشی برای شبکه نمایش خانگی است و آنالیزی از رفتار و سلیقه کاربران را در اختیار ارائه کنندگان محتوا‌های ویدیویی قرار می‌دهد. از سویی دیگر و طبق اطلاعات این اینفوگرافیک تماشای بیش از یک میلیارد و ۱۴۵ میلیون دقیقه فیلم و سریال به صورت آنلاین به سرویس‌های خدمات دهنده اینترنت این پیغام را می‌دهد که ترافیک عظیمی را در سمت کاربران سرویس‌های وی او دی دارند و برای مصرف ارزان اینترنت آن‌ها باید فکری اساسی کنند. همچنین توجه به رشد ۵۸۱ درصدی کاربران فیلیمو نشان می‌دهد که در کسب و کار‌های دیجیتال ارائه خدمت بیشتر از محصول مورد توجه قرار می‌گیرد و این می‌تواند همان نتیجه‌ای باشد که کسب و کار‌های نوپا باید به آن توجه کنند. آنچه در تصویر زیر می‌بیند گزارش سالیانه فیلیمو در سال ۹۶ است.

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *