رئیس کل دادگستری خوزستان: پلیس باید به ابزارهای روز مجهز باشد

9:12 - 12 تير 1401
کد خبر: ۴۳۴۲۳۳۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان خوزستان بر ضرورت استفاده از ابزار الکترونیکی و مانیتورینگ در کشف جرایم به جای نظارت فیزیکی تاکید کرد و گفت: باتوجه به پیشرفت تکنولوژی، امروز دیگر کنترل و نظارت فیزیکی در کشف جرم و شناسایی مجرمان، کافی نیست و پلیس باید به ابزارهای روز مجهز باشد.

خبرگزاری میزان-دهقانی در دیدار با فرماندهی نیروی انتظامی استان اظهار کرد: اقتدار پلیس باید روز به روز افزایش یابد و فرصت های ارتکاب جرم از مجرمان گرفته شود.

وی با بیان این که دستگاه قضایی همواره حمایت های لازم از نیروی انتظامی را به کار گرفته است، گفت: رسیدگی و صدور رأی در برخی جرایم باید تسریع شود که با همکاری نیروی انتظامی استان باید این اولویت‌بندی‌ها انجام پذیرد.

دهقانی گفت:باتوجه به پیشرفت تکنولوژی، امروز دیگر کنترل و نظارت فیزیکی در کشف جرم و شناسایی مجرمان، کافی نیست و پلیس باید به ابزارهای روز مجهز باشد.

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت:باتوجه به گستردگی مساحت خوزستان و موقعیت جغرافیایی آن، نیروی انتظامی استان در کنار سایر نیروهای امنیتی استان، با مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های خود، سختی‌های دشواری را متحمل می‌شوند که جای تقدیر دارد.

وی در ادامه به بیان راهکارهایی جهت مقابله با جرایم قاچاق سلاح، سرقت مسلحانه و … پرداخت.

انتهای پیام/


برچسب ها: پلیس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *