منافی: مردم مازندران با نساجی زندگی می‌کنند/ نماینده خوبی برای ایران در آسیا خواهیم بود

13:22 - 07 تير 1401
کد خبر: ۴۳۳۵۸۶۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال نساجی گفت: بعد از مدت‌ها فرصت دیگری دست داد تا به تیم استانم خدمت کنم.

جواد منافی در گفت‌وگو با میزان، درباره حضورش در کادر مربیگری تیم فوتبال نساجی مازندران و همکاری با حمید مطهری، اظهار داشت: مازندران استان من است و یک سال هم در نساجی مربیگری کرده‌ام و خاطرات خوبی با این تیم دارم. بعد از صحبت با حمید مطهری برای کمک به این تیم آمدم. بعد از مدت‌ها فرصت دیگری دست داد تا به تیم استانم خدمت کنم و مطمئناً کار سختی را در این فصل پیش‌رو خواهیم داشت.

پیشکسوت فوتبال ادامه داد: تمام مردم این استان نساجی را دوست دارند و با این تیم زندگی می‌کنند. نساجی یک شخصیت بزرگ در فوتبال ایران دارد. نساجی در ایران طرفداران زیادی دارد و تیمی ریشه‌دار در فوتبال ایران است. تیم‌هایی همچون ملوان، سپیدرود، چوکا، تراکتور، شاهین بوشهر و … هواداران زیادی در سراسر ایران دارند.

مربی تیم فوتبال نساجی در مورد حضور در لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: باشگاه نگاه ویژه‌ای به رقابت‌های آسیایی دارد. باید از این تیم باشخصیت فوتبال ایران حمایت بیشتری صورت پذیرد تا نماینده خوب ایران در این مسابقات باشیم. این تیم همیشه نماینده خوبی برای استان بوده است و سعی خواهیم کرد تا از این پس نماینده بزرگی برای کشورمان باشیم.

منافی با اشاره به اینکه بازی‌های این فصل نساجی در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد، تصریح کرد: مسئولان تمام سعی و تلاش‌شان این است تا آغاز مسابقات تیم فوتبال نساجی در استادیوم وطنی باشد تا هواداران دیگر در این ورزشگاه تیم‌شان را مورد حمایت قرار دهند.

پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به اینکه کادرفنی تیم فوتبال نساجی یک گروه هستند، تاکید کرد: بین مربیان از هیچ فرق وجود ندارد و به اعتقاد حمید مطهری سرمربی تیم همه یک گروه هستیم. دستیار اول تا چهارم معنی ندارد و یک تیم هستیم که همه تلاش دارند تا باعث پیروزی و سربلندی تیم نساجی شوند.

وی درباره آغاز اردوهای تیم فوتبال نساجی برای فصل جدید فوتبال ایران گفت: احتمالاً از فردا تمرینات در ورزشگاه کارگران تهران استارت بخورد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *