رئیس کل دادگستری زنجان: استفاده از دیدگاه‌های تخصصی نخبگان برای حل چالش‌ها امری ضرورت است

17:42 - 06 تير 1401
کد خبر: ۴۳۳۴۵۹۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: ارتباط دادگستری با جامعه نخبگان استان در سنوات گذشته و سال جاری ارتباطی نزدیک و مستمر است چراکه ارتباط با این قشر فرهیخته برای رفع موانع و استفاده از نظرات و تفکرات سازنده یک ضرورت است .

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در نشست صمیمی با جامعه نخبگان و حقوقدانان استان زنجان اظهارکرد: ارتباط دادگستری با جامعه نخبگان استان در سنوات گذشته و سال جاری ارتباطی نزدیک و مستمر است،چرا که ارتباط با این قشر فرهیخته برای رفع موانع و استفاده از نظرات و تفکرات سازنده یک ضروری است.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های ۱۵ قوه قضاییه ارتباط با جامعه نخبگان است، عنوان کرد :دستگاه قضایی برای اجرای برخی سیاست ها نیازمند استفاده از دیدگاه‌های حقوقی و سازنده جامعه حقوقدانان و نهادهای مرتبط حقوقی با مجموعه است.

رئیس کل دادگستری زنجان با بیان اینکه از دیگر برنامه های قوه قضاییه تحقق ۱۰۰ درصدی ابلاغ الکترونیکی است، بیان کرد : با اجرای این سیاست شاهد تسریع در فرایند ابلاغ ها و کاهش اطاله دادرسی خواهیم بودصادقی نیارکی استفاده از سامانه کنترل تردد در مجموعه دادگستری استان را اقدامی ارزشمند در کنترل مراجعین به مجموعه است که استفاده از این سیستم شاهد کاهش محسوس ورودی ها شده هستیم.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی علاقه مند به شنیدن ایده های تخصصی و فنی نخبگان برای حل معضلات و چالش‌ها است افزود :یکی از این معضلات در حوزه خانواده است که نیازمند یک کار کارشناسی و اثر گذار است.

در ابتدای نشست صمیمی رئیس جامعه نخبگان استان ، نمایندگان کانون وکلا ،مرکز وکلا و کارشناسان،بسیج حقوقدانان ،کارشناسان رسمی ،نماینده حقوقی ادارات و نماینده کانون سردفتران به بیان نظرات و پیشنهادات خود برای تهامل و همواری بیشتر بین دو مجموعه شدند.

انتهای پیام/


برچسب ها: زنجان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *