رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اینیستا:خداحافظی از تیم ملی اسپانیا کار ساده‌ای نیست+متن پیام

20:46 - 12 تير 1397
کد خبر: ۴۳۳۴۱۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هافبک تیم ملی اسپانیا درباره تصمیمش برای خداحافظی از تیم ملی کشورش توضیحاتی داد.

اینیستا:خداحافظی از تیم ملی اسپانیا کار ساده‌ای نیست+متن پیامبه گزارش گروه ورزشی ،آندرس اینیستا پس از اینکه اعلام کرد که پس از حذف اسپانیا از جام جهانی از فوتبال ملی بازنشسته خواهد شد در پیامی اعلام کرد که این یک تماس آسان نیست.

اینیستا می‌گوید که او "چند ماه" را صرف فکر کردن درباره آینده‌ بین المللی خود کرده است که مایل است پس از جام جهانی چه تصمیم بگیرد.

اینیستا در حالی از بازی های ملی  اعلام بازنشستگی کرد که نتوانست به همراه تیم اسپانیا از مرحله یک شانزدهم نهایی صعود کند.

کاپیتان 34 ساله و سابق بارسلونا، در حال حاضر تمرکز خود را برای فصل بعد برای حضور در یک باشگاه ژاپنی گذاشته است.

اینیستا در یک پست در رسانه‌های اجتماعی در رابطه با خداحافظی از فوتبال ملی توضیح داد؛ آندرس نوشت:"سلام به همه؛ چهارده سال پیش، من برای نخستین بار پیراهن تیممان را پوشیدم؛، من ۱۵ ساله بودم و هرگز این لحظه را فراموش نخواهم کرد. این یک رویای همیشگی برایم بود که بتوانم از رنگ‌های پرچم کشورم دفاع کنم.

وی افزود:"این حسی بسیار خاص است، نه فقط یک رویای، بلکه یک مسئولیت بزرگ است. در طی تمام این سالها، من تاما سعی خودم را کردم تا شما را به افتخارات زیادی برسانم؛ اعتقاد دارم که من خوش شانس بوده ام که توانستم در یکی از بهترین دوران فوتبال اسپانیا و در کنار یک نسل از بازیکنان که هر لحاظ استثنایی بوده اند، بازی کنم؛ ما موفقیت‌های زیادی را به دست آورده ایم، اما ما شاهد ناامیدی‌های بزرگ هم بودیم و لحظات بسیار دشواری را تجربه کردیم."



اینیستا:خداحافظی از تیم ملی اسپانیا کار ساده‌ای نیست+متن پیام

 

اینیستا نوشت:"برای همه چیز، از شما بسیار سپاسگزارم که حمایت هایتان باعث شد من یک بازیکن بهتر و یک فوتبالیست عالی باشم؛ من افتخار داشتم که بتوانم تمام این سال‌ها را با شما به اشتراک بگذارم؛ اکنون لحظه‌ای است که قدمی دیگر در این مسیر برداشته شود؛ تصمیم گیری آسان نیست، من چند ماه در مورد آن فکر کرده‌ام؛ شک ندارم که آنچه اسپانیا  در آینده خواهد داشت یک تیم فوق العاده است  که موفقیت های زیادی کسب خواهد کرد."

اینیستا پیام خود را با تشکر از فدراسیون فوتبال اسپانیا و برخی از مهمترین و تاثیرگذارترین افراد در دوران فوتبالیش پایان داد.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *