رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کشف 2 قبضه سلاح جنگی در غرب تهران

15:47 - 05 تير 1401
کد خبر: ۴۳۳۲۲۴۸
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگيري يکي از فروشندگان سلاح جنگی و کشف 2 قبضه سلاح جنگی و 12 عدد فشنگ جنگی در غرب تهران خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای گفت: عملیات کلانتری 135 در راستاي مقابله با عوامل نا امني و برخورد جدي با مجرمان، با اشراف کامل مناطق جرم خیر موفق شدند يکي از فروشندگان سلاح و مهمات غيرمجاز را در حین حمل سلاح جنگی شناسايي کنند.

وي افزود: شامگاه گذشته عملیات کلانتری 135 در حال گشت زنی در محدوده شهرک اکباتان و بزرگراه لشگری بودند که به رفتار عابر پیاده ای که کیسه ای مشکی رنگ به همراه داشت مظنون و برای بررسی موضوع دستور ایست را به عابر پیاده اعلام می کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم که با روئیت ماموران متواری می شود با هوشیاری ماموران متهم مهار و دستگیر شد و کیسه نایلونی وی بازدید که در این بررسی ها، ماموران 2 قبضه سلاح جنگی ، 2 عدد خشاب ، 12 فشنگ جنگی کشف کردند.

این مقام انتظامی به اعتراف متهم 40 ساله اشاره کرد و گفت: متهم در تحقیقات اولیه اظهار داشت، با تهیه تجهیزات جنگی قصد فروش آن را داشته که توسط ماموران شناسایی و بازداشت شده است.

سرهنگ موقوفه ای در پایان به تحقیقات بیشتر برای کشف جزئیات پرونده و شناسایی همدستان وی اشاره کرد و افزود: پليس همواره به طور جد با عاملان فروش سلاح غير مجاز برخورد شديد خواهد کرد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اينگونه موارد سريعا موضوع را با پليس از طريق سامانه 110 در ميان بگذارند.

انتهای پیام/


برچسب ها: پلیس سلاح

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *