شناسایی ۳۵ تن از عاملین اغتشاشات اخیر خرمشهر و آبادان/دستگیری یکی از عوامل انتشاردهنده اصلی فراخوان‌های دعوت به آشوب

11:31 - 12 تير 1397
کد خبر: ۴۳۳۲۰۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
بنا بر اعلام منابع مطلع، از زمانی که عده‌ای، اعتراضات به حق مردم در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر را به اغتشاش کشاندند، تعدادی از عاملین انتشار فراخوان‌های دعوت به آشوب و سوء استفاده از مطالبات مردمی شناسایی شدند.

شناسایی ۳۵ تن از عاملین اغتشاشات اخیر خرمشهر و آبادانبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، بنا بر اعلام منابع مطلع، از زمانی که عده‌ای، اعتراضات به حق مردم در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر را به اغتشاش کشاندند، تعداد ۳۵ تن از عاملین انتشار فراخوان‌های دعوت به آشوب و سوء استفاده از مطالبات مردمی شناسایی شدند.

آنطور که منابع مطلع گزارش داده‌اند، تاکنون ۱۰ تن از این آشوب‌طلبان با همکاری نیروهای امنیتی و انتظامی دستگیر شده‌اند. آخرین فرد دستگیر شده به عنوان یکی از عوامل انتشاردهنده اصلی فراخوان‌های دعوت به آشوب در خرمشهر است که تلاش داشتند اعتراضات به حق مردم را به آشوب بکشند.

این فرد ادمین سه گروه تلگرامی با دستور کار ترغیب به اعمال تروریستی و گرایشات تجزیه‌طلبانه نیز محسوب می‌شود. تحقیقات از این فرد کماکان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: تبلیغ رایگان مدیر تلگرام برای سرکرده مجازی آشوب‌های اخیر/ چه رابطه‌ای میان گردانندگان کانال مروج تروریسم و پاول دوروف وجود دارد؟

به گزارش میزان، پروژه دشمنان ملت ایران با مزدوری ضدانقلاب و معاندین داخلی و خارجی، در ایجاد نا امنی  و سوء استفاده از اعتراضات صنفی و مردمی در کشور و با استفاده از فضای غبارآلود مجازی و بویژه بواسطه تلگرام مسبوق به سابقه است و این پیام رسان در یکی دو سال گذشته نقش بسزایی در شکل‌گیری نا آرامی و به آشوب کشاندن مطالبات مردمی داشته است.

این پروژه در دیماه سال گذشته نیز با مشارکت همه گروهک‌های تروریستی و ضدانقلاب تحت مدیریت آمریکا و استفاده از ابزار تلگرام تجربه شد که برای دشمنان ملت ایران جزء ناکامی عایدی دیگر نداشت.

بیشتر بخوانید:
افشای جزئیات دخالت سرویس‎های امنیتی خارجی در آشوب‎های ایران؛ از کانال جاعل‌نیوز تا اتاق عملیات استراسبورگ

دشمنان ملت ایران برای پیشبرد توطئه شوم خود مبنی بر آشوب‌سازی و اغتشاش آفرینی در ایران، بر روی پیام رسان های خارجی مانند تلگرام حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند و هم در آشوب‌های دیماه گذشته و هم در برخی اتفاقات اخیر ردپای کانال‌های تلگرامی منتسب به جریان‌های معلوم الحال ضدایرانی آشکار بود.

گفتنی است، وضعیت کیفی آب خرمشهر مدتی است با مشکلاتی روبرو شده است، اما براساس گزارش ها و با تلاش های شبانه روزی وضعیت آب خرمشهر نسبت به مدت اخیر بهبود یافته است. علاوه بر این مطابق با وعده داده شده، مسئولان شهر خرمشهر  به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا در قالب پروژه انتقال آب غدیر، تا 15 تیر ماه مشکل آب شرب شهرستان خرمشهر را به طور کامل مرتفع کنند.

ببینید:
پروژه آبرسانی غدیر در خرمشهر و آبادان



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *