خواندن زوری نیست، اما عده‌ای تلاش می‌کنند به زور بخوانند/اثر جدیدم برگرفته از شعر ابوالقاسم فردوسی است

21:30 - 15 تير 1397
کد خبر: ۴۳۳۱۶۰
خواننده موسیقی پاپ گفت: بسیاری از کسانی که خوانندگی می کنند خواننده نیستند و بیشتر آنها بعد از خواندن دو قطعه کنار می کشند مگر اینکه دارای موقعیت مالی باشند و تعداد قطعاتی که می خوانند بیشتر باشد. هنر زوری نیست اما تلاش می کنند به زور بخوانند.
 خواندن زوری نیست، اما عده‌ای تلاش می‌کنند به زور بخوانند/اثر جدیدم برگرفته از شعر ابوالقاسم فردوسی استهومن جوادی خواننده موسیقی پاپ در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره آخرین فعالیت‌های هنری خود گفت: بعد از مسابقات جام جهانی فوتبال قطعه جدیدم را منتشر خواهم کرد و امیدوارم بعد از ماه محرم و صفر بتوانم کنسرت هایم را برگزار کنم. موزیک این قطعات با همکاری آرش نوایی و  ترانه ها با همکاری عطاءالله میر است.
 
وی در همین راستا افزود: اسم قطعات هنوز نهایی نشده است.یکی از قطعاتم برگرفته از شعر ابوالقاسم فردوسی است که من به اتفاق گروهی از خوانندگان این قطعه بسیار زیبا را با ترکیبی از موسیقی سنتی ایرانی و پاپ خوانده ایم. در اجرای این قطعه من با حمید عسگری، گرشا قباد، محمدرضا عیوضی، امین قباد و امیرشهاب شهبازیان همکاری کرده ایم.

این خواننده درباره برگزاری کنسرت‌هایش اظهار کرد: بعد از شروع مجدد فعالیتم در شهرهای مختلف کنسرت اجرا خواهم کرد که تهران در اولویت است و قصد دارم پیش از پایان سال در چند شهر از کشورمان کنسرت برگزار کنم. خودم اجرا در شهرهای شمالی را بسیار دوست دارم البته برنامه کنسرت در شمال را برای نوروز 98 تعیین کرده ام و از اصفهان و شیراز تقاضای بسیار زیادی برای اجرای کنسرت دارم. 

جوادی درباره همکاری برای تیتراژخوانی در سریال‌ها توضیح داد: بنده جزء اولین کسانی بودم که برای تیتراژ می‌خواندم اما در سال‌های اخیر چند پیشنهاد به من شد که معمولا کارگردان اولی بودند و فیلم‌ها آنگونه که من خواستم نبودند. به دلیل این که چند سال کار موسیقی انجام نداده‌ام تهیه کنندگان این پیشنهاد را به خوانندگانی می‌دهند که همواره در چشم مخاطبان هستند.
 
وی ادامه داد: من مایل به خواندن تیتراژ هستم اما میلم به فیلم یا سریالی است که بیننده داشته باشد به خصوص که در شرایط موجود برخی خوانندگان برای خواندن تیتراژ هزینه پرداخت می‌کنند. من جزو این دسته نیستم و قطعا پیشنهادی را می پذیرم که برای مخاطب ارزش داشته باشد. 

خواننده موسیقی پاپ از چگونگی پیشنهادات به خوانندگان پرده برداشت و بیان کرد: متاسفانه به شکل ناشناس یک لیست تهیه می‌کنند و پیغامی را برای همه خوانندگان ارسال می کنند تا پیشنهادشان برای خواندن تیتراژ با پرداخت پول را مطرح کنند. مگر می شود آدم تا این حد وقاحت داشته باشد و به این شکل پیشنهاد هنری بدهد؟ متاسفانه این مقوله برای بازیگران نیز اتفاق می افتد علت اینکه بسیاری از بازیگران پیشکسوت و کاربلد در حال حاضر بازی نمی‌کنند این است که  بسیاری از نو بازیگران با خرید نقش مقابل دوربین حاضر می شوند. هنر ما نیاز به دستکاری و تفکر جدید دارد و این پیشنهادات خارج از عرف، ادب و اخلاق است. 

جوادی درباره وضعیت فعالیت خوانندگان امروز در عرصه موسیقی افزود: بیش از 30 سال است که در حال خواندن هستم و مرتب سر کلاس آموزشی می روم چون صدا نیز مانند عضلات بدن نیاز به تربیت، نگهداری و مراقبت دارد بسیاری از کسانی که خوانندگی می کنند خواننده نیستند و بیشتر آنها بعد از خواندن دو قطعه کنار می کشند مگر اینکه دارای موقعیت مالی باشند و تعداد قطعاتی که می خوانند بیشتر باشد. هنر زوری نیست اما تلاش می کنند به زور بخوانند. 
 
 
 
 
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *