رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دفع حملات گسترده تروریست‌های جبهه النصره در استان قنیطره؛ آماده باش صهیونیست‌ها در مرز‌های جولان اشغالی

14:41 - 11 تير 1397
کد خبر: ۴۳۳۰۰۸
همزمان با پیشروی گسترده نیرو‌های ارتش سوریه در محور شرقی، جنوبی و مرکزی استان درعا، گروهی از عناصر تروریستی جبهه النصره حملات سنگینی را علیه نیرو‌های سوری در استان قنیطره انجام دادند.

دفع حملات گسترده تروریست‌های جبهه النصره در استان قنیطره؛ آماده باش صهیونیست‌ها در مرز‌های جولان اشغالیبه گزارش گروه بین‌الملل ، همزمان با پیشروی گسترده نیرو‌های ارتش سوریه در محور شرقی، جنوبی و مرکزی استان درعا، گروهی از عناصر تروریستی جبهه النصره حملات سنگینی را علیه نیرو‌های سوری در استان قنیطره انجام دادند.

براساس اطلاعات به دست آمده، عناصر تروریستی جبهه النصره حملات خود را از نزدیکی جولان اشغالی و منطقه «الحمیدیه» علیه مواضع نیرو‌های ارتش سوریه در غرب شهر راهبردی «البعث» آغاز کردند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با میزان اعلام کرد: نیرو‌های سوری مستقر در غرب شهرک «البعث» موفق شدند تحرکات تروریست‌ها را به طور کامل رصد کنند و اطلاعات لازم را در اختیار یگان‌های توپخانه قرار دهند.

این منبع میدانی افزود: یگان توپخانه ارتش سوریه به شدت مواضع تروریست‌های جبهه النصره را در شهرک‌های «الحمدیه، رویحینه، مسحره، نبع الصخر و المنیطحات» در نزدیکی جولان اشغالی هدف قرار داد.

وی با بیان این که در حملات توپخانه‌ای خسارت‌های سنگینی به تروریست‌ها وارد آمد، گفت: همزمان با حملات خمپاره ای، نیرو‌های ارتش سوریه در غرب شهرک «البعث» با تروریست‌ها درگیر شدند.

این منبع میدانی افزود: نیرو‌های سوری پس از درگیری‌های سنگین ۳ ساعته موفق شدند با عقب راندن تروریست ها، حملات را در این محور به طور کامل دفع کنند؛ در جریان درگیری‌ها شماری از تروریست‌ها از جمله دو فرمانده میدانی به نام‌های «ابو موید النمیری و ابو محمود الهویدی» به هلاکت رسیدند.

به گزارش میزان، با به صدا درآمدن شمارش معکوس برای شروع عملیات پاکسازی مناطق اشغالی در استان قنیطره، رژیم صهیونیستی ده‌ها تانک و خودروی نظامی را از شمال فلسطین اشغالی به جولان اشغالی و نزدیکی مرز‌های قنیطره انتقال داده است.

در حال حاضر، حدود ۲۵ درصد از استان قنیطره از جمله مناطق «البعث، خان ارنبه، جبا، تل کروم و ...» تحت کنترل ارتش سوریه است و مناطق غربی و جنوب غربی استان که هم مرز با جولان اشغالی است تحت اشغال گروه‌های تروریستی جبهه النصره، ارتش آزاد و... است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *