رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح از شرکت دانش بنیان رایان رشد افزار استان البرز بازدید کرد/ حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان: فعالان در واحدها و شرکت‌های دانش بنیان به معنای واقعی جهادگر هستند

14:39 - 04 تير 1401
کد خبر: ۴۳۲۹۸۴۴
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با سفر به استان البرز از شرکت دانش بنیان رایان رشد افزار، بازدید کرد.

خبرگزاری میزان -حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان در چهارمین روز از هفته قوه قضاییه، به همراه کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان قضایی نیروهای مسلح و بیگ مرادی معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیروهای مسلح با حضور در شرکت دانش بنیان رایان رشد افزار در استان البرز از این واحد تولیدی دانش بنیان بازدید کرد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در ابتدای با حضور در نمایشگاه محصولات تولیدی شرکت رایان رشد افزار، از محصولات تولیدی و دستاوردهای این شرکت دانش بنیان بازدید کرد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان از کارگاه طراحی این شرکت بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه فعالیت طراحان محصولات تولیدی شرکت دانش بنیان قرار گرفت.

رئیس سازمان نیروهای مسلح از آزمایشگاه کنترل کیفیت شرکت رایان رشد افزار و بخش‌های مختلف آن،کارخانه تولید دستگاه‌های ایکس ری، کارگاه و بخش تولید تجهیزات صوتی و تصویری خودرو و کارگاه مکانیک تولید قطعات محصولات، شرکت رایان رشد افزار بازدید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان در حاشیه این بازدید با بیان اینکه براساس تاکیدات رئیس قوه قضاییه یکی از برنامه‌های مسئولان قضایی این است تا از شرکت‌های دانش بنیان بازدید کنند، اظهار کرد: شرکت‌های دانش بنیان با وجود وضعیت تحریم‌ها در مقابل تمام مشکلات ایستادند و مبارزان خط اول جهاد و تولید هستند.

وی افزود: در بازدید از بخش‌های مختلف این شرکت دانش بنیان، عملکرد متخصصان و جوانان نخبه این واحد مورد بررسی قرار گرفت و در ادامه نیز مشکلاتی توسط مدیران این شرکت مطرح شد که در راستای رفع آنها پس از بررسی‌های لازم، اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تصریح کرد: دستور رئیس قوه قضاییه به مسئولان قضایی مبنی بر بازدید از شرکت‌های دانش بنیان، فرصت خوبی بود تا از نزدیک اقدامات و عملکرد انجام شده در این مراکز و واحدها را جویا شویم.

وی افزود: فعالان و نفرات مشغول در واحدها و شرکت‌های دانش بنیان به معنای واقعی جهادگر هستند.

حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان تصریح کرد: امروزه جوانان نخبه کشور با هوش خود توانستند در عرصه‌های مختلف، ابزارها و تجهیزاتی را تولید کنند که حتی مشابه خارجی آن وجود ندارد.

انتهای پیام/


برچسب ها: نیروهای مسلح

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *