برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان بوکس با حضور وزیر ورزش و صالحی امیری

12:35 - 04 تير 1401
کد خبر: ۴۳۲۹۳۹۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
با حضور وزیر ورزش و جوانان مراسم تجلیل از پیشکسوتان بوکس و رونمایی از سردیس ماسیس هامبارسومیان برگزار شد.

خبرگزاری میزان - با حضور وزیر ورزش و جوانان مراسم تجلیل از پیشکسوتان بوکس و رونمایی از سردیس ماسیس هامبارسومیان برگزار شد.

در این مراسم سید حمید سجادی، وزیر ورزش و‌جوانان ،صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، ثوری رییس فدراسیون بوکس و جمعی از پیشکسوتان که در سالن استاد فارسی در حال برگزاری است ، حضور دارد.

قرار است، در این مراسم از منوچهر مقصودی، مهدی هویت‌دوست، حسینقلی نهرودی، همایون اردلان، امیر دلشاد، بهمن نکیسا، مرتضی شیری، حسین صحرایی، بیژن دلشاد، بیژن شیشه‌گران، فریبرز شمس، مهدی طباطبایی، اکبر قنبری، اصغر اشرفی، ابراهیم عبادی، پرویز بهمنی، امیرداوود صارمی، پرویز لطفی، غلامرضا کریمی، عبدالرضا انصاری، علی انگیزی، کاظم صنعتی، فرزاد صادق‌پور، شمس‌الله داوودآبادی و پرویز دلپذیر تجلیل می شود.

سید حمید سجادی با حضور در این مراسم اظهار داشت: چهره‌های حاضر در جمع صمیمی بوکس را که می‌بینم یا همدوره ورزشی بوده‌ایم و یا در مسابقات حضورشان را حس کرده‌ایم. همیشه ابراز احساسات به این بزرگان را داشته‌ایم و آن‌ها را حتی از گوشه‌ و کنار رینگ تشویق می‌کردیم.

او ادامه داد: مناسبت مهمی را داریم و به افتخار تاریخ ارزشمند بوکس ایران، فرصت حضور را مغتنم دانستم. تنها هدف من از حضور در این مراسم هرچند با تاخیر بسیار زیاد، این بود که ارادت مخلصانه خود را نشان دهم.

آخرین بازی که آقای نهرودی را دیدم المپیک ۲۰۱۲ لندن بود که کنار رینگ حضور داشت. ما هم خیلی نماینده کشورمان را تشویق می‌کردیم. آقای صالحی‌امیری دستور داد امروز خدمت دوستان برسیم که البته جلسه مهمی هم بود.

همچنین سید رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در جریان برگزاری این مراسم گفت: امروز روز تاریخی برای فدراسیون‌ بوکس است. من با همکارانم تلاش می‌کنیم هر ماه این مراسم را تکرار کنیم. مقصودی، ماسیس و ... همه نماد بوکس هستند تا همه جوانان بدانند اگر مدالی به دست آمد با رنج و تلاش بوده است. ما ماسیس را از ارمنستان دعوت کردیم تا بگوییم قدردان زحمات شما هستیم.

وی افزود: پیشکسوتان نماد ورزش ما هستند و اگر این عزیزان در انزوا باشند، این اتفاق تلخی است. پیشکسوتان صاحب این خانه هستند و میهمان ما نیستند. من این پیام را به همه می‌گویم که مبادا پیشکسوتان مورد بی مهری قرار بگیرند چون پیشکسوتان یعنی مردانگی، پدر، مهربانی. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *