شرایط عادی در خوزستان/ تا ۳ روز دیگر آب با کیفیت در دسترس خرمشهر و آبادان قرار می‌گیرد

12:24 - 11 تير 1397
کد خبر: ۴۳۲۹۲۷
دسته بندی: سیاست ، عمومی
معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: اقدامات اجرایی در خط انتقال آب به خرمشهر و آبادان در حالا اتمام است فقط کار اتصال لوله‌ها و نصب شیر‌های قطع و وصل مانده است. ۱۵ تیرماه آب با کیفیت و کمیت مناسب در دسترس مردم خرمشهر و آبادان قرار می‌گیرد.
آبفرامند هاشمی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به حاکم شدن فضای آرامش در خوزستان گفت: شرایط عادی در خوزستان حاکم است و مردم به کسب وکار خود مشغول هستند.

وی درباره اقدامات عمرانی استانداری و دستگاه‌های ذیربط برای تامین آب مصرفی در شهر‌های خرمشهر و آبادان نیز اظهار داشت: قطعی و شکستگی‌ها در مسیر انتقال آب به دو شهر خرمشهر و آبادان برطرف شده و کارها در حال انجام است.

معاون عمرانی استاندار خوزستان تاکید کرد: اقدامات اجرایی در خط انتقال آب به خرمشهر و آبادان در حالا اتمام است فقط کار اتصال لوله‌ها و نصب شیر‌های قطع و وصل مانده است.  ۱۵ تیرماه آب با کیفیت و کمیت مناسب در دسترس مردم خرمشهر و آبادان قرار می‌گیرد.

هاشمی‎زاده یادآور شد: آب‌رسانی به خرمشهر و آبادان تحت پوشش طرح غدیر انجام می‌شود که قبلا با خط یک، عملیات آب رسانی انجام می‌شد و از آب رودخانه‌های در مسیر هم استفاده می‌شد. هم اکنون باتوجه به پایین آمدن کیفیت و نیز شوری آب‌ رودخانه‌ها، تنها از خط دوم غدیر برای آب‌رسانی به خرمشهر و آبادان استفاده خواهد شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *