تامین امنیت دانش آموزان از اهمیت بالایی برخوردار است/ شهرداری از هیچ کمکی به خیرین دریغ نمی‌کند/ تلاش شهرداری برای راه اندازی خیر شهرساز

21:26 - 10 تير 1397
کد خبر: ۴۳۲۷۶۲
دسته بندی: جامعه ، عمومی
شهردار تهران در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان تهران و اختتامیه جشنواره‌های خیرین مدرسه ساز سراسر کشور گفت: امروز خیرین در همه حوزه‌ها فعالیت دارند و نوع دوستی باعث شده که خیرین از وقت و دارایی و ثروت خود بگذرند.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، شهردار تهران در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان تهران و اختتامیه جشنواره‌های خیرین مدرسه ساز سراسر کشور گفت: امروز خیرین در همه حوزه‌ها فعالیت دارند و نوع دوستی باعث شده که خیرین از وقت و دارایی و ثروت خود بگذرند.

وی با بیان اینکه دانایی لازمه توانایی است، بیان داشت: امروز سطح استقلال کشور‌ها حاصل دانش آن‌ها است چرا که دانش، سطح آگاهی کشور‌ها را مشخص می‌کند.

افشانی اضافه کرد: شما خیرین که بر روی دانش و دانایی سرمایه گذاری می‌کنید، آینده و استقلال کشور را رقم می‌زنید. ایجاد فرصت آموزشی برای فرزندان این سرزمین بالاترین فرصت برای دانش آموزان است.

وی اضافه کرد: ٢٠ سال از فعالیت مجمع خیرین مدرسه ساز می‌گذرد، اما همچنان شما با روحیه به دنبال مدرسه سازی برای کشور هستید.

شهردار تهران با بیان اینکه مدرسه سازی باارزش‌ترین کار ممکن است، گفت: کسی که در حوزه دانش و دانایی سرمایه گذاری می‌کند شخصی است که به آینده ایران فکر می‌کند. باید بدانیم برای اینکه آینده‌ای داشته باشیم که در جهان کنونی سربلندتر از دیگران باشیم بایستی در حوزه دانش سطح بالاتری را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه عمل آدم‌ها بیانگر اعتقادات و باور آن‌ها است، افزود: شما عاقل‌ترین و آگاه‌ترین آدم‌ها هستید و امروز هر کسی به هر میزانی که می‌تواند بایستی در حوزه آموزش و پرورش فعالیت کند.

افشانی با بیان اینکه نباید این حجم گسترده از مدارس کشور فرسوده باشد، بیان داشت: باید تلاش کنیم فضایی امن برای فرزندانمان ایجاد کنیم که اگر حادثه‌ای در کشور رخ داد دانش آموزان ما آسیبی نبینند و من با تمام وجود در کنار شما خواهم بود تا به آموزش و پرورش خدمت کنیم.

شهردار تهران در پایان گفت: من به عنوان شهردار تلاش خواهم کرد به شما کمک کنم و از شما خیرین می‌خواهم به ما در راه اندازی خیر شهرساز کمک کنید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *