افتتاح دومین مرکز خدمات و نگهداری معتادان در استان اردبیل

7:59 - 23 تير 1397
کد خبر: ۴۳۲۵۵۷
مدیر روابط عمومی سازمان بهزیستی استان اردبیل گفت: دومین مرکز نگهداری از معتادان TC با حضور رییس بهزیستی کل کشور در مشکین شهر افتتاح شد.

محمد حسین راثی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه از افتتاح مرکز نگهداری از معتادین TC در استان اردبیل خبر داد و گفت: با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور، دومین مرکز نگهداری از معتادین در مشکین شهر افتتاح شد.

وی با اشاره به تاسیس اولین مرکز نگهداری و مراقبت از معتادین TC در پارس آباد استان اردبیل گفت: پس از تجربه بازگشایی مرکز نگهداری از معتادین در پارس آباد به همت سازمان بهزیستی، مشکین شهر دومین مرکز درمان مدار با ظرفیت ۳۰۰ نفر برای افراد معتادی که دوره سم زدایی را گذرانده اند، افتتاح شده است.

افتتاح دومین مرکز خدمات و نگهداری معتادان در استان اردبیل
مدیر روابط عمومی بهزیستی استان اردبیل افزود:افراد مبتلا به اعتیاد پس از گذراندن کمپ اعتیاد و خارج شدن سم به مدت ۶ ماه تا یکسال در این مرکز تحت نظر کارشناسان، مشاورین و دکتر‌های متخصص قرار می‌گیرند.


وی با اشاره به تجربه موفق این مرکز در ترک اعتیاد اظهار داشت: بنا بر آمار بهزیستی ۶۰ درصد افرادی که در این مراکز درمانی پس از سم زدایی نگهداری شده اند، توانسته اند پاک بمانند و به سمت استفاده دوباره از مواد مخدر نروند.

محمد حسین راثی در ادامه با اشاره به پروژه در حال احداث مرکز نگهداری معلولین در استان اردبیل بیان کرد: مرکز نگهداری معلولین حضرت ابوالفضل در جهت ارائه خدماتی، چون فیزیوتراپی، شنوایی، بینایی سنجی، دندانپزشکی و... با زیر بنای ده هزار متر مربع قرار است در آینده نزدیک توسط بهزیستی به بهره برداری برسد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *