بایستیم آمریکا را شکست می‌دهیم

9:21 - 10 تير 1397
کد خبر: ۴۳۲۴۷۴
نغمه‌های شومی که گاهی از برخی حلقوم‌های ناپاک درمی آید حتی پیشنهاد ارائه مذاکره نیست، پیشنهاد «تسلیم» است. ملت ایران چنین صدا‌هایی را از حلقوم منافقین، کمونیست‌ها، لیبرل‌ها و بهائیان طی ۴۰ سال گذشته به «تکرار» شنیده و بر دهان آن‌ها مشت کوبیده است.
بایستیم آمریکا را شکست می‌دهیمبه گزارش گروه فضای مجازی ،محمدکاظم انبارلویی، در یادداشتی در روزنامه رسالت با عنوان بایستیم آمریکا را شکست می‌دهیم نوشت:

براساس یک نظرسنجی که توسط نهاد‌های معتبر کشور انجام شده است ۷۶ درصد مردم معتقدند رابطه با آمریکا حلال مشکلات نیست.مذاکره بی‌نتیجه و بی فایده است، واقعیت این است این درک عمومی از گفتار و کردار و پندار آمریکایی‌ها پیش از اینکه محصول کار مؤثر دستگاه‌های تبلیغی کشور باشد محصول حماقت آمریکا در برخورد با ملت ایران طی ۴۰ سال گذشته بوده است.امروز حتی کودن‌ترین افراد می‌دانند اگر دولت هم بخواهد مشکل ملت را با آمریکایی‌ها حل کند، هیچ نشانه‌ای از اینکه آمریکا تمایل به این کار داشته باشد وجود ندارد.با این حال گاهی یک مشت عقب مانده سیاسی در برخی محافل حرف‌هایی می‌زنند که از آن بوی خامی و نپختگی نمی‌دهد بلکه از آن بوی گند و تعفن خیانت به مشام می‌رسد.

رژیم صهیونیستی با همدستی آمریکا هر روز یک توطئه و دسیسه علیه ملت ایران تدارک می‌بیند. یک ائتلاف عبری، عربی و غربی طی ۴ دهه گذشته بویژه همین سال‌های اخیر علیه ملت هر چه رشته می‌کنند بلافاصله به‌دنبال هوشمندی واقتدار ملت ایران و برخورد مشت آهنین فرزندان ایران زمین پنبه می‌شود.صهیونیست‌ها در اتاق جنگ اقتصادی واشنگتن در وزارت خزانه داری آمریکا از طراحان اصلی توطئه علیه ملت ایران هستند. آن‌ها اخیراً تحت عنوان «فشار کوتاه مدت خورد کننده» خواب‌هایی دیده اند که تعبیر نمی‌شود.

آن‌ها معتقدند هرکاری صورت گرفته که نوعی شکاف در حاکمیت ایجاد کنند به نتیجه نرسیده است. آن‌ها می‌گویند فشار باید علیه ملت صورت گیرد تا شکاف حاکمیت و ملت پدید آید و نام آن را گذاشته اند «تهدید موجودیتی»! تهدید موجودیتی یعنی «دز تحریم‌ها و فشارها» طوری تنظیم شود که ملت بین تن دادن به «تسلیم» و «مقاومت» یکی را انتخاب کند.رژیم اشغالگر قدس با تکیه بر سرویس‌های جاسوسی و با اتکاء به منافقین معتقد است تقسیمات کشوری، مسائل قومی، مباحث زیست محیطی و مشکلات معیشتی مردم این ظرفیت را بوجود آورده است که چنین شکافی بین مردم و حاکمیت پدید بیاید.

سخنان چهارشنبه رئیس جمهور در جمع مدیران دولتی تیرخلاصی به طراحان حاکمیت دوگانه در ایران بود. رئیس جمهور خیلی صریح گفت: "باید در برابر آمریکا بایستیم.دولت در خط مقدم این ایستادگی است. دولت عزت ملی را حفظ می‌کند و با کمک ملت، آمریکا را به زانو در می‌آورد. " درک دولت و ملت در مفهوم ایستادگی یکی است؛ لذا انقلاب از گردنه پیش روی به راحتی عبور می‌کند.

نغمه‌های شومی که گاهی از برخی حلقوم‌های ناپاک در می‌آید حتی پیشنهاد ارائه مذاکره نیست، پیشنهاد «تسلیم» است. ملت ایران چنین صدا‌هایی را از حلقوم منافقین، کمونیست‌ها، لیبرل‌ها و بهائیان طی ۴۰ سال گذشته به «تکرار» شنیده و بر دهان آن‌ها مشت کوبیده است. آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها آرزوی مذاکره مجدد را به گور می‌برند. امروز رئیس جمهور زن باره، فاسد و کافر آمریکا در نگاه مردم جهان یک "ستم پیشه" است و در نگاه ملت ایران "شمر زمان" است ملت ایران در مبارزه با ستم شمر زمان تردید نمی‌کند.

آمریکایی‌ها در بدعهدی و نقض عهد تا آنجا پیش رفته اند که حتی پیمان‌های خود را با هم پیمانان جهانی که چند سال پیش از آن‌ها به عنوان "جامعه جهانی" یاد می‌کردند زیرپا گذاشته اند. آن‌ها فقط به "ثروت" فکر می‌کنند و یک "فرد باج گیر"را رئیس جمهور کرده اند که به "صغیر" و "کبیر" رحم نمی‌کند و دنبال باج خواهی است. آمریکایی‌ها دیگر امروز از حقوق بشر حرف نمی‌زنند. آن‌ها آنقدر رسوا هستند که حتی تشت رسوایی آن‌ها از بام سازمان ملل افتاده و صدایش را همه شنیده اند. حتی به مردم خود رحم نمی‌کند.

به قول آقای ظریف؛ مردم آمریکا به ستوه آمده‌اند، جهان صدای آن‌ها را می‌شنود.اینکه آمریکایی‌ها از شورای حقوق بشر سازمان ملل داوطلبانه بیرون رفته اند برای این است که خود پذیرفته اند: ناقض حقوق بشر هستند و دیگر پرده پوشی‌های گذشته جواب نمی‌دهد. امروز آمریکایی‌ها منافقین را زیر پر و بال خود گرفته اند و کسانی تیم همکاران ترامپ را در کاخ سفید تشکیل داده اند که قبلا پادو‌های منافقین در میتینگ‌های پاریس بوده اند.

منافقین در ۳۰ خرداد ۶۰ به ملت ایران اعلام جنگ مسلحانه کرد و ۱۷ هزار نفر از مردم مظلوم کوچه و بازار گرفته تا عالی‌ترین مقامات کشور به خاک و خون کشید. آمریکا در همه جنایات منافقین شریک است و هنوز هم از این جریان دفاع می‌کند.ملت در برابر شرارت ترور و تروریست‌ها ایستاد و آن‌ها را به خاک سیاه نشاند و در عملیات مرصاد در روز‌های پایانی جنگ شمار زیادی از آن‌ها را به جهنم مجازات الهی فرستاد.

امروز فریاد‌های آگاهی بخش و روشنگرانه شهید بهشتی و یاران باوفای او در گوش ملت زنده است که فرمود:"ای آمریکا از ملت ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر. " شهید بهشتی به تعبیر امام امت یک "ملت" بود.او نماد ایستادگی ملت ما در برابر آمریکا و نوکران داخلی آن بود. امروز شهید بهشتی الگوی ایستادگی دولت و ملت ما در برابر آمریکاست و این الگو تا ظهور حضرت حجت (عج) پایدار خواهد ماند. یک راه بیشتر بر سر راه ملت نیست و آن ایستادگی و مقاومت و به زانو درآوردن آمریکاست.
 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *