آتش سوزی پتروشیمی آبادان مهار شد

11:29 - 07 تير 1397
کد خبر: ۴۳۱۷۸۹
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
آتش سوزی شب گذشته ‌واحد 600 VCM مجتمع پتروشیمی آبادان در ساعت 4:30 دقیقه صبح امروز بطور کامل مهارگردید و ایمن سازی های لازم اعمال شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، شب گذشته ساعت 23:30 دقیقه ‌واحد 600 VCM مجتمع پتروشیمی آبادان دچار حریق شد به طوریکه باعث ایجاد دود غلیظ در منطقه شد.

گفته می شود در این حادثه یکی از کارکنان واحد بهره برداری این مجتمع پتروشیمی به دلیل شدت جراحات ناشی از سوختگی جان خود را از دست داد و دو نفر نیز به برای تکمیل اقدام های درمانی به اهواز اعزام شدند.

علیرضا نریمان نژاد در خصوص زمان مهار اتش سوزی اعلام کرد : آتش سوزی در ساعت 4:30 مهار شد و فعالیت های ایمنی تیم های عملیاتی تا ساعت 6 صبح برای پایین آوردن دما و نیز خنک سازی محل ادامه داشت و اکنون وضعیت در محل حادثه بطور کامل تحت کنترل است.

وی افزود: گزارش تکمیلی این حادثه با تشکیل کمیته ای بزودی و در روزهای آتی اعلام خواهد شد.

همچنین رئیس ایمنی و آتش‌نشانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی به حضور تیم های عملیاتی مختلف برای مهار این حادثه اشاره کرد و گفت : نیروهای آتش نشان از نقاط مختلف از جمله منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بلافاصله پس از اعلام اتش سوزی به آبادان اعزام شدند و در مجموع 8 تیم از نهادها ، سازمان ها و شرکت های مختلف دراین عملیات مشارکت داشتند.

گفتنی است مجتمع پتروشیمی آبادان سالانه حدود 60 هزار تن محصول پی وی سی تولید می کند که بخشی از آن به خارج از کشور صادر می شود .



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *