آماده باش سراسری سازمان تعزیرات برای رسیدگی به شکایات مردم در گرانفروشی تلفن همراه/ تخلف گران فروشی گوشی‌های تلفن همراه محرز شده است

14:22 - 06 تير 1397
کد خبر: ۴۳۱۵۸۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی ضمن اعلام آماده باش سراسری سازمان تعزیرات برای رسیدگی به شکایات مردم در گرانفروشی تلفن همراه از محرز شدن تخلف گران فروشی گوشی‌های تلفن همراه و بررسی پرونده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی درباره گوشی‌های تلفن همراه بیان کرد: شرکتی ۲۲ میلیون یورو ارز دولتی برای واردات موبایل دریافت کرده بود، اما از این رقم فقط ۱۳ میلیون یورو گوشی تلفن همراه وارد کرده و ۹ میلیون یورو آن بلاتکلیف است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در پاسخ به اینکه چه حکمی قرار است برای این شرکت متخلف صادر شودT گفت: با اشاره به آخرین وضعیت این پرونده فردی که همه گوشی‌ها را از شرکت وارد کننده به طور یک جا خریداری کرده بود امروز به سازمان تعزیرات دعوت شد و اسناد وی مورد بررسی قرار گرفت که تخلف گرانفروشی محرز شده است.

رایگانی اظهار کرد: برای صادر شدن حکم باید مراحلی انجام شود و طبق قول بنده به مردم، در سریعترین زمان ممکن این کار صورت می‌گیرد، اما لازمه آن جمع آوری همه اسناد یک پرونده برای صدور حکم است که ما در حال حاضر به این قطعیت رسیدیم که صددرصد گرانفروشی شده است.

وی تاکید کرد: اما اینکه گرانفروشی در چه تعداد گوشی بوده و مبلغ آن چقدر است؟ طی روز‌های اخیر توسط همکاران و با حضور روسای شعب در حوزه معاونت پیشگیری بررسی می‌شود.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی بیان کرد: در همه کشور آماده باش سراسری اعلام کردیم و دیروز کل مدیران اجرایی کشور به تهران فراخوانده و در این بحث بخصوص تلفن همراه توجیه شده‌اند و ما وظیفه ذاتی خود را در این خصوص انجام می‌دهیم.
رایگانی با بیان اینکه سامانه 135.ir  به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات مردمی است بیان کرد: مدیران کل اجرایی در همه شهرستان‌ها را موظف کردیم پای کار باشند و در سریعترین زمان ممکن به شکایات رسیدگی خواهد شد و به مردم قول می‌دهیم حداکثر مدت زمانی که یک شاکی به خاطر شکایت از گران فروشی موبایل در تعزیرات حکومتی معطل می‌شود یک هفته است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *