رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

وقتی سیدعباسی قربانی زیاده‌خواهی‌های کولاکوویچ می‌شود/ رزومه‌سازی برای سرمربی ناکام تیم ملی والیبال

11:59 - 06 تير 1397
کد خبر: ۴۳۱۵۳۵
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
تیم ملی والیبال قرار است به جای تیم ب در بازی‌های آسیایی جاکارتا شرکت کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، در حالی که قرار بود تیم والیبال ب به بازی‌های آسیایی اعزام شود، اما این تصمیم دچار تغییر شد و تیم ملی والیبال به این بازی‌ها اعزام خواهد شد.

این در حالیست که جهانگیر سیدعباسی چند هفته‌ای است هدایت تیم ب را بر عهده دارد، اما تصمیم فدراسیون والیبال مبنی بر این که تیم ب به بازی‌های آسیایی اعزام نشود باعث شد که این مربی نیامده، برود. آنچه مسلم است در این اتفاقات رد‌پای دو نفر بیشتر از سایرین دیده می‌شود. کولاکوویچ و داورزنی بیشترین نقش را در این اتفاق داشته‌اند. سرمربی مونته‌نگرویی تیم ملی والیبال وقتی با درخواست سیدعباسی  مبنی بر حضور تعدادی از بازیکنان تیم ملی در تیم ب مواجه شد با آن مخالفت کرد و دلیل مخالفت این مربی هم این بود که عدم حضور تیم ملی در جاکارتا به این خاطر بوده که به بازیکنان اصلی این تیم استراحت داده شود.

از سوی دیگر پس از ناکامی تیم ملی والیبال در بازی‌های آسیایی، داورزنی که از مدافعان سرسخت کولاکوویچ محسوب می‌شود برای این که این مربی بتواند حداقل در یک رویداد طعم موفقیت را بچشد تصمیم گرفت که تیم ملی والیبال با سرمربیگری کولاکوویچ راهی جاکارتا شود.

این تصمیم داورزنی در وهله اول بی‌احترامی به مربیان داخلی محسوب می‌شود. چرا که سدعباسی قربانی تصمیمات پشت‌پرده‌ای شد که در نهایت کولاکوویچ بیشترین بهره را از آن می‌برد. وزارت ورزش از مدت‌ها پیش می‌دانست که قرار است تیم والیبال ب به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شود، اما به یکباره با توجه به نتایج ضعیف تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها، چنین تصمیمی گرفته می‌شود. ضمن این که کولاکوویچ این اختیار را پیدا کرده که در تمامی تصمیمات فدراسیون والیبال دخالت کند. بدون شک اگر این اتفاق در صربستان رخ می‌داد به کولاکوویچ این اجازه داده نمی‌شد تا از حضور بازیکنان تیم ملی در تیم ب این کشور جلوگیری کند، اما در ایران شرایط به گونه‌ای دیگر است.

با توجه به این شرایط به نظر می رسد با حضور ضیایی در فدراسیون والیبال، حاشیه‌های این فدراسیون پایانی نخواهد داشت ضمن این که همچنان ردپای داورزنی در تصمیمات فدراسیون والیبال دیده می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *