رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری مازندران: سیاست دادگستری استان حمایت از تولیدکنندگان واقعی است

11:35 - 24 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۱۱۲۸۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: تولیدکتندگان در شرایط کنونی به شدت نیازمند حمایت هستند و سیاست دستگاه قضایی استان حمایت حقوقی وقضایی ازتولیدکنندگان واقعی است.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری درجلسه پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضاییه با تلاش، پیگیری و تعامل سازنده همه ارگان‌های موثر در تولید امیدواریم در سال جاری روند حمایت از واحد‌های تولیدی تسریع پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد:رویکرد دادگستری استان این است که دربحث تولید با همه توان خود در رفع دغدغه‌های حقوقی سرمایه گذاران و تولید کنندگان اقدام و هماهنگی‌های لازم صورت گیرد چون هرچه به رفع موانع تولید کمک کنیم از بروز بسیاری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی و تشکیل پرونده‌های قضایی پیشگیری می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان مازندران بر تحقق شعار سال و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان نیز تاکید کرد و گفت: هدف این است علاوه بر حمایت‌های قانونی از تولیدگنندگان واقعی در رفع موانع و مشکلات حقوقی و قضایی شرکت‌های دانش بنیان نیز گام برداریم و زمینه حمایت ازا یده‌های این شرکت‌ها رافراهم کنیم.

جلسه اقتصاد مقاومتی استان با حضور رئیس کل دادگستری استان وکلیه اعضا برگزار شد و 6 شرکت تولیدی در ابتدای جلسه به بیان موضوعات، اختلافات و مشکلات خود پرداختند و در خصوص چگونگی رفع مشکلات این شرکت‌ها بحث وتبادل نظر شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *