نجات یک شرکت تولیدی وسایل گرمایشی و سرمایشی از تعطیلی حتمی با ورود مدعی العموم / جلوگیری از بیکار شدن ۵۰۰ کارگر

8:35 - 05 تير 1397
کد خبر: ۴۳۰۶۹۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: در سال ۹۶ مشکل یک شرکت تولیدی که در مرز تعطیلی حتمی قرار داشت با ورود مدعی العموم رفع شد.

محمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، با اشاره به اقدامات حمایتی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بیان کرد: در سال ۹۶ تعدادی از مراکز تولیدی و کارخانه‌ها را از تعطیلی حتمی نجات دادیم به عنوان مثال شرکت تولید کننده وسایل گرمایشی و سرمایشی که دارای  ۵۰۰ کارگر بود سرمایه در گردش را تبدیل به سرمایه ثابت کرده و وسایل و تجهیزات خریده بود؛ اما در بازپرداخت اقساط بانکی به مشکل برخورد و در شرف تعطیلی قرار داشت.

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: مشکل این کارخانه در کمیته مطرح شد و بعد از مذاکره با بانک‌های مربوطه مهلت لازم را اخذ و بخشی از وثیقه‌ها با توافق بانک مسترد شد که با این اقدام علاوه بر اینکه از بیکاری تعداد قابل توجهی کارگر جلوگیری به عمل آمد خط تولید نیز راه انداری و باعث رضایت آن‌ها شد.

حبیبی با اشاره به تاکید رئیس قوه قضاییه برای تحقق اقتصاد مقاومتی ادامه داد: سعی ما در این ستاد این است که با استفاده از ظرفیت مدعی العمومی مشکلات واحدهای تولیدی را با مذاکره حل کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *