رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

افزایش عملیات‌های مرزبانی در برخورد با اشرار و سوداگران مرگ /شهدا افزایش پیدا نکرده اند

10:23 - 02 تير 1397
کد خبر: ۴۳۰۰۵۷
فرمانده مرزبانی ناجا گفت: تعداد شهدای مرزبانی نیروی انتظامی افزایش نداشته است، بلکه عملیات‌ها و فعالیت‌های مرزبانان و مقابله با گروه‌های غیرمجاز از جمله اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر افزایش داشته است.

افزایش عملیات‌های مرزبانی در برهخورد با اشرار و سوداگران مرگ  /شهدا افزایش پیدا نکرده اند /به گزارش گروه جامعه   سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا  با اشاره به شهادت چهار مرزبان دو دو هفته گذشته گفت : آمار شهدا زیاد نشده است؛ اما عملیات‌های مرزبانی شدت یافته و در مقابله با گروه‌های غیرمجاز، اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر، تحرکات ما بیشتر شده است.

فرمانده مرزبانی ناجا با اعلام این مطلب که سه‌شنبه این هفته برای بررسی آخرین وضعیت مرز‌های مشترک و چگونگی ارتقای تعاملات و مدیریت مرزها، سفری به کابل در افغانستان خواهد داشت، تصریح کرد: توافقاتی از قبل با کشور افغانستان داشته‌ایم، در پی آن هستیم که در حوزه سیستان به ویژه زابل تعاملات و صحبت‌های جدیدی داشته باشیم.

این مقام ارشد مرزبانی ناجا با اعلام این مطلب که کار حراست و مرزبانی از مرز‌ها به صورت شبانه‌روز انجام می‌شود، به عملیات اخیر نیرو‌های مرزبانی در جنوب شرقی اشاره و تصریح کرد: در همین عملیات اخیر بیش از یک تن مواد مخدر، تعدادی سلاح، بی‌سیم و دوربین دید در شب از اشرار کشف و ضبط شد.

وی افزود: در این درگیری که یک ساعت به طول انجامید متأسفانه دو تن از هم‌رزمان ما به درجه رفیع شهادت رسیدند و در مقابل نیز دو تن از اشرار به هلاکت رسیدند.

سردار رضایی با تأکید بر این مطلب که باید مرز‌های مشترک مدیریت شود، اعلام کرد: ما بیشترین کشف مواد یا ورودی اتباع را از مرز پاکستان داریم.

وی ادامه داد: ما هر شبانه‌روز گشت کمین داریم؛ چراکه هر لحظه با انواع توطئه‌ها از مواد مخدر تا شرارت مواجهیم؛ شهادت دو تن از هم‌رزمان ما در شب فوتبال ایران و اسپانیا به این معنی نیست که اشرار برای ایام جام جهانی برنامه‌ریزی کرده‌اند؛ چراکه همواره با توطئه آن‌ها مواجه هستیم.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *