تغییرات در سریال خانواده دکتر ماهان/ادامه تولید در شیرگاه مازندران

13:30 - 02 تير 1397
کد خبر: ۴۲۹۹۸۱
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
مدیر تولید سریال خانواده دکتر ماهان گفت: فیلمبرداری سریال خانواده دکتر ماهان در تهران به پایان رسیده و از ۳ روز پیش ضبط بخش مربوط به شمال در شیرگاه مازندران شروع شده است.

ناصر هادیان فر مدیر تولید تلویزیون و سینما در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره سریال "خانواده دکتر ماهان" گفت: فیلمبرداری سریال خانواده دکتر ماهان در تهران به پایان رسیده و از ۳ روز پیش فیلمبرداری بخش مربوط به شمال در شیرگاه مازندران شروع شده است.

وی در همین راستا افزود: فیلمبرداری سریال خانواده دکتر ماهان در شیرگاه در ۹۰ جلسه انجام می‌شود و تولید در پایان شهریورماه به اتمام می‌رسد. 

تغییرات در سریال خانواده دکتر ماهان/پایان تولید در شیرگاه مازندران در شهریورماه///شنبه

این مدیر تولید درباره موضوع سریال "خانواده دکتر ماهان" اظهار کرد: داستان سریال خانواده دکتر ماهان چند شاخه دارد که به صورت موازی پیش می‌روند. در این سریال به شکل بسیار جدی به نگهداری و حفظ جنگل‌ها، محیط بانی، کارآفرینی در روستاها، حفظ محیط زیست، مراقبت از درختان و نگهداری از حیوانات وحشی منطقه پرداخته شده است.

هادیان فر ادامه داد: لاله اسکندری و امین زندگانی از بازیگرانی هستند که در لوکیشن تهران حضور داشته و اکنون بازی آنها در شمالآغاز شده است، تعداد۵۰ بازیگر جدید نیز در بخش لوکیشن شمال به سریال اضافه شده‌اند که از اهالی بومی هستند. داوود فتحعلی بیگی، ابوالفضل شاه کرم و گلشن موسوی از جمله کسانی هستند که در این سریال ایفای نقش می کنند.

وی با اشاره به جزئیات بیشتر سریال خانواده دکتر ماهان افزود: با توجه به تغییر بخش‌هایی از سریال کارگردانی جدید مجموعه توسط علی محمد قاسمی و نیز جذابیت بصری شمال کشور، سریال خانواده دکتر ماهان در لوکیشن شمال کشور به طور کامل ضبط و در همین لوکیشن به اتمام می‌رسد.

مدیر تولید سریال "آنام" درباره شرایط تولید در شمال کشور به ویژه منطقه شیرگاه توضیح داد: علاوه بر سرسبزی و زیبایی شمال و تنوع آن، اما به دلیل پراکندگی خانه‌ها با مشکل اسکان روبرو هستیم به خصوص که حتی یک هتل کوچک نیز در این منطقه وجود ندارد بنابراین خدمات رسانی به عوامل و گرد هم آوردنشان سر صحنه کار سختی است.

هادیانفر در ادامه افزود: اهالی منطقه شیرگاه مردمانی خوب، خونگرم و فهیم هستند که با توجه به تولید چند اثر در این منطقه به ویژه سریال پایتخت و بعد از آن، بسیاری از اهالی دوربین را می‌شناسند و سکوت را در هنگام ضبط رعایت می‌کنند.
 تغییرات در سریال خانواده دکتر ماهان/پایان تولید در شهریورماه
وی درباره تعامل عوامل در سریال خانواده دکتر ماهان بیان کرد: پیش از این در سریال آنام مدیریت تولید را بر عهده داشتم و فکر می‌کنم اگر مقایسه ای بین دو سریال داشته باشم فضای کاری خانواده دکتر ماهان از تعامل بیشتری برخوردار است، صمیمیت و همراهی بیشتری بین عوامل وجود دارد و عوامل با وجود شرجی بودن و گرمای شمال کار را به خوبی پیش می‌برند.

هادیان فر با اشاره به تغییرات در سریال "خانواده دکتر ماهان" خاطرنشان کرد: کارگردانی بخش تهران با راما قویدل و مدیریت تولید بخش تهران بر عهده علی شیرمحمدی بود اما به دلیل برخی اتفاقات کارگردانی بخش شمال را علی محمد قاسمی بر عهده گرفت و من در بخش شمال مدیریت تولید را بر عهده گرفتم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *