دادستان مرند سرزده از وضعیت عرضه و ذخیره سازی کالاهای اساسی این شهرستان بازدید کرد

12:48 - 12 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۶۰۴۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند استان آذربایجان شرقی سرزده از وضعیت عرضه و ذخیره سازی کالاهای اساسی و استراتژیک در شهرستان بازدید کرد.

خبرگزاری میزان- ضیامهر به همراه صیادی معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی، شکری رئیس اداره صمت و بازرسان مدیریت جهاد کشاورزی از آخرین وضعیت عرضه و ذخیره سازی کالاهای اساسی و استراتژیک در شهرستان مرند بازدید کرد.

وی هدف از این بازدید را بررسی وضعیت توزیع کالاهای اساسی و حمایت از مصرف کنندگان و اجرای دستورات رئیس کل دادگستری استان در راستای حمایت از حقوق عامه دانست و گفت: قطعاً حمایت از تأمین کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی دغدغه همه مسئولان است و دادستان با برگزار جلسات ستاد تنظیم بازار و حضور میدانی در بازار و بازدید از واحدهای صنفی این موضوع را پیگیری می کند.

ضیا مهر خاطرنشان کرد: هدف از این بازدیدهای سرزده افزایش نظارت ها، کنترل بازار، کنترل قیمت ها و همچنین رفع کمبودهای اخیر کالا در بازار است.

وی با تأکید بر برخورد با گرانفروشی و احتکار اظهار داشت: دادستانی همه ظرفیت های نظارتی خود را به صورت در روند کنترل بازار به کار گرفته است و با هرگونه گران فروشی، کم فروشی، و احتکار کالا طبق قانون برخورد خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند ادامه داد: بازار شهرستان زیر ذره بین و پایش دستگاه های نظارتی و بازرسی قرار دارد و با متخلفان برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

ضیامهر افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را در اسرع وقت به مراجع مربوطه اطلاع دهند تا در کوتاهترین زمان به آن رسیدگی شود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه مردم شهرستان مرند با درک مناسب خود با اجرای طرح اصلاح یارانه ها همراهی خوبی داشتند و به همین خاطر توانستیم بدون هیچ مشکلی یا حادثه خاصی از این روزهای گذار عبور کنیم که البته از اقدامات پیشگیرانه دستگاه ها هم سپاسگزاریم.

دادستان مرند اضافه کرد: شناسایی متخلفان و محتکران کالاهای اساسی و رصد انبارها به خصوص انبارهای خانگی در دستور کار قرار دارد و یقیناً دستگاه قضایی با متخلفان بازار و محتکران بدون اغماض خواهد بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *