حیدری: تا اتفاقی نیفتد موسوی عضو هیات رئیسه است /رضاییان: از فردا ماجدی و کامرانی‌فر آزادتر می‌شوند

15:58 - 10 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۳۳۷۹
دسته بندی: صفحه نخست ، عمومی
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: متوجه شدیم باید کارهای بهتری که به نفع فوتبال کشور است بدون ریاکاری و خارج از منافع شخصی انجام دهیم.

خبرگزاری میزان - در پایان مجمع فدراسیون فوتبال، 2 عضو هیات رئیسه فدراسیون به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*طهمورث حیدری

*امیدوارم معضلاتی که در فوتبال وجود داشته مرتفع کنیم. قول می‌دهیم دست به دست هم دهیم تا وحدتی بین هیات رئیسه و مجموعه ایجاد کنیم تا پشتیبان اصلی تیم ملی باشیم و بتوانیم در ارتقاء مربیان، استان‌ها، داوران و ... مثمرثمر باشیم. از این به بعد اتفاقات بهتری خواهد افتاد و متوجه شدیم باید کارهای بهتری که به نفع فوتبال کشور است بدون ریاکاری و خارج از منافع شخصی انجام دهیم.

*در پاسخ به این سوال که آیا هیات رئیسه رسمیت دارد یا خیر باید بگویم که بله، چون یکی از پست‌ها بلاتصدی شد در اولین جلسه تکلیف این پست را مشخص می‌کنیم و فردی تا انتخابات بعدی جایگزین می‌شود. 

*من می‌دانم همه اعضای فدراسیون فوتبال زحمت می‌کشند. کامرانی‌فر هم تحت فشار بود چون ما آن همدلی که باید باشد را نداشتیم. رئیس‌مان عزل شده بود، خودمان مشکلات خاص داشتیم، اما قول می‌دهم اتفاقات خوبی بیفتد و خستگی از بدن افراد دربیاید. همه تعهد کردیم اتفاقات خوبی برای فوتبال کشور رقم بزنیم. مطمئن باشید اتفاقات خوب ایجاد خواهد شد و تکلیف مجمع مشخص شده است. امیدوارم خستگی فوتبالی‌ها در بیاید و همگی پشتیبان تیم ملی باشیم.

*آرزو می‌کنیم مشکل شهره موسوی حل شود، اما فعلا محکومیت دارد و بازداشت است امیدوارم مشکلاتش حل شود و در جلسه هیات رئیسه شرکت کند. در یکی دو جلسه از طرق مختلف همکاری شد و موسوی در جلسات بود. تا اتفاقی نیفتد او عضو هیات رئیسه است.

*بهرام رضاییان

*خیلی وقت بود مجمع برگزار نشده بود و امروز اعضا آمدند در مورد فوتبال مشورت کردند. به جمع بندی رسیدند. صحبت‌های خوبی انجام شد. برای سراجی آرزوی سلامتی داریم. ان‌شاالله در ادامه زندگی موفق باشد. دغدغه همه این است که فوتبال در آرامش و رو به رشد باشد. امیدواریم نتیجه همه این کارها، بحث‌ها و انتخابات منتج به موفقیت تیم ملی شود.

*تیم ملی تمریناتش را انجام می‌دهد و قرار است فردا صبح به کمپ قطر اعزام شود. پیگیری‌های خیلی خوبی برای انجام بازی‌های دوستانه خوب در این کشور انجام شده است.

*تمام برنامه هایی که در فوتبال انجام می شود، برگزاری لیگ در سطوح مختلف، همه این مجامع و... حول محور تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران است. این برگزاری مجمع باید انجام می‌شد. نمی‌شد فدراسیون فوتبال تک بعدی برود. هرچند در این شرایط خاص تیم ملی در اولویت است، اما برگزاری مجمع نیاز بود. دوستان درخواست کرده بودند. دور هم نشستیم. مطمئن باشید امروز روز خوبی برای فوتبال بود. بحث های خوبی انجام دادند. قطعا از فردا ماجدی و کامرانی فر آزادتر می‌شوند برای برنامه بهتر و تلاش  می کنند.

*در مورد آخرین وضعیت اعضای کادرفنی تیم ملی مانند هاشمیان، باقری و خانبان، باید از کامرانی فر بپرسید. من در جریان نیستم.

*کسی با کسی اختلاف شخصی ندارد. اختلاف نظر است. طبیعی است هرکسی یک نظری دارد. باید این اختلاف نظرها و بحث ها در راستای توسعه و کمک به فوتبال باشد. امیدواریم از این به بعد اتفاقات خوب بیفتد و به هم کمک کنیم. هیات رئیسه در کنار مجمع تلاش کند و از امروز به کار کردن برای فوتبال بپردازیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *