بازگشت راکی به سینماهای هالیوود/فیلمبرداری کرید 2 آغاز شد

14:03 - 01 تير 1397
کد خبر: ۴۲۹۱۹۳
سیلوستر استالونه بار دیگر در نقش راکی بالبوآ به عرصه سینمای هالیوود باز خواهد گشت. وی در فیلم "کرید 2" دوباره نقش مربی بوکس را ایفا می کند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، سیلوستر استالونه بار دیگر در نقش راکی بالبوآ به عرصه سینمای هالیوود باز خواهد گشت. وی در فیلم "کرید 2" دوباره نقش مربی بوکس را ایفا می کند.

فیلمبرداری نسخه دوم فیلم سینمایی "کرید 2" به کارگردانی "استیون کاپل جونیور" با نقش آفرینی سیلوستر استالونه از ابتدای هفته جاری به پایان رسید. این فیلم ادامه ای بر داستان کرید 1 است. 

بازگشت راکی به سینماهای هالیوود/فیلمبرداری کرید 2 آغاز شد/////////////جمعه

سال ۲۰۰۶، سیلوستر استالونه اعلام کرده بود که راکی بالبوآ آخرین فیلم این مجموعه خواهد بود. اما ۹ سال بعد راکی در لس آنجلس گفت: این فیلم حالت زندگینامه‌ای و شخصی دارد، صرفاً یک فیلم سینمایی نیست و بر اساس یک داستان واقعی است که در دو مرحله به اکران درآمده که جنبه تجارتی آن مهم نبود. اما طی ساختن فیلم که دو سال و نیم طول کشید بارها به ادامه کار شک کردم؛ ولی کارگردان ادامه داد و حق با او بود.

کرید به گونه ای نوستالژی راکی ۱ و راکی ۲ را در ذهنها تداعی میکند. به گونه ای که مبارزه پایانی دقیقاً شبیه مبارزه معروف راکی و آپولو است.

بازگشت راکی به سینماهای هالیوود/فیلمبرداری کرید 2 آغاز شد/////////////جمعه

مایکل بی.جردن، سیلوستر استالونه، تسا تامپسون، دولف لاندگرن، آندره وارد، ایوو ناندی و فیلیسیا راشد از جمله بازیگرانی هستند که در کرید 2 به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم سینمایی "کرید 2" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از 21 دسامبر 2018 آغاز خواهد کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *