کلاهبردار اینترنتی در چنگال قانون

14:56 - 09 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۱۰۸۳
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری کلاهبردار اینترنتی که با ارائه و ارسال رسیدهای واریزی اقدام به کلاهبرداری و خرید اجناس می کرد خبر داد و گفت تا کنون 5 مال باخته شناسایی شده اند.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جلیل موقوفه ای گفت: در پی اعلام چندین شکایت مشابه مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی به صورتی که متهم با ارائه و ارسال رسیدهای تقلبی اقدام به خرید اجناس و کلاهبرداری میکند رسیدگی به موضوع و دستگیری متهم را تیمی از ماموران کلانتری 146 حکیمیه بر عهده گرفتند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی ساعات هویت متهم را شناسایی کردند افزود: روز گذشته در پی اعلام یکی از مال باختگان مبنی بر حضور متهم در محله حکیمیه ماموران سریعا در محل حاظر و متهم را در حال معامله و ارتکاب جرم به همان روش دستگیر کردند .

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهم 31 ساله در تحقیقات اولیه در کلانتری به بزه انتسابی و کلاهبرداری به روش ارائه رسید تقلبی و خرید اجناس و 10 فقره سرقت مشابه معترف شد که مال باختگان شناسایی و کارشناسان ارزش کلاهبرداری را 2 میلیارد ریال اعلام کردند.

سرهنگ موقوفه ای با شاره به اینکه متهم دارای سابقه در این مورد بوده و پرونده ای مفتوح در پایگاه چهارم پلیس آگاهی دارد در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

انتهای پیام/


برچسب ها: پلیس دستگیری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *