رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر: از شب گذشته تا امروز پیکر جدیدی کشف نشده است/ عملیات آواربرداری تا رسیدن به طبقه زیر همکف ادامه دارد

22:41 - 08 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۹۸۷۷
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه عملیات آواربرداری حادثه متروپل آبادان با استفاده از تجهیزات سنگین و بازکردن جبهه های جدید برای آواربرداری سرعت عمل بیشتری پیدا کرده است، گفت: عملیات آواربرداری همچنان ادامه دارد تا به طبقه زیر همکف برسیم.

خبرگزاری میزان_ مهدی ولی پور در گفت و گو با بخش خبر ۲۱ در تشریح آخرین جزئیات عملیات جستجو و امداد و نجات حادثه متروپل آبادان، گفت: از روز چهارشنبه، ۷۲ ساعت بعد از این حادثه، عملیات آواربرداری سنگین با استفاده از ادوات، تجهیزات و خودروهای سنگین آغاز شد و طی یکی دو روز گذشته با تخریب سه منزلی که در مسیر این خودروها قرار داشت و بازکردن جبهه های جدید برای آواربرداری، سرعت عمل از دو صبح امروز بیشتر شد.

وی ادامه داد: آوار لایه به لایه در حال برداشت است و هر لایه ای که برداشته می شود همکاران ما حضور پیدا کرده و آوار را بررسی می کنند تا اگر با پیکر جدیدی برخورد شود عملیات انتقال آن انجام شود.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر افزود: از شب گذشته تا امروز، پیکر جدیدی کشف نشده و عملیات همچنان ادامه دارد تا به طبقه زیر همکف برسیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: هلال احمر متروپل

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *