بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال در جهت رفع نواقص آزاد راه قزوین- زنجان هزینه شده است

13:26 - 30 خرداد 1397
کد خبر: ۴۲۸۷۷۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان قزوین با اشاره به احقاق حقوق عامه در موضوع آزادراه قزوین-زنجان گفت: از زمان ورود دستگاه قضا به این پرونده تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال جهت رفع نواقص آزاد راه هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ؛ حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در نشست خبری خود به مناسبت هفته قوه قضائیه، گفت: در حوزه مبارزه با موادمخدر طی یک سال گذشته ۲ هزار کیلوگرم انواع این مواد در استان کشف که در مقایسه با سال ۹۵ با کاهش ۳۰ درصدی روبرو بوده است.

وی ادامه داد: در بخش تجاوز به عنف و سرقت‌های خشن که از موارد مهم تشکیلات قضا نیز به شمار می‌رود، طی مدت یاد شده با هشت درصد کاهش روبرو بوده ایم.

دادستان قزوین به کاهش هشت درصد تصادف‌های فوتی و خسارتی این استان اشاره و گفت: با تلاش ضابطان قضائی و حمایت و هدایت رئیس کل دادگستری توانسته ایم به این موفقیت‌ها دست یافته، اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

حجت الاسلام نیارکی با بیان اینکه در خصوص احقاق حقوق عامه به موضوع آزادراه قزوین-زنجان ورود پیدا کرده و آن را در نهایت به دولت تحویل دادیم، اضافه کرد: از زمان ورود دستگاه قضا به این پرونده تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال جهت روشنایی، ترمیم آسفالت، نصب نیوجرسی، علائم هشدار دهنده و خط کشی در طول ۸۰ کیلومتر این آزاد راه هزینه شده است.

دادستان قزوین با تشکر از تلاش اهالی رسانه، گفت: اگر تعامل و اقدامات خوب مطبوعات نبود اقدام دستگاه قضا نیز در امور جاری به منظور حفظ و اعمال حقوق عامه صورت نمی‌پذیرفت.

حجت الاسلام نیارکی با اشاره به هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت شهید بهشتی، ادامه داد: دیدگاه‌های بدیع و جامعی از سوی این شهید والامقام در زمینه عدالت، آزادی و سایر موارد مطرح شد که در آن زمان مورد استقبال امام راحل و سایر صاحب نظران واقع شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *