رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سیدحسن نصرالله: مبارزه با اسرائیل نیاز به اجازه کسی ندارد

23:08 - 04 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۴۷۸۷
دبیر کل حزب الله لبنان با بیان اینکه پیروزی سال 2000 از مهم‌ترین عوامل آغاز انتفاضه در فلسطین بود، تاکید کرد: مبارزه با اسرائیل نیاز به اجازه کسی ندارد

خبرگزاری میزان - سیدحسن نصرالله در سخنان خود به مناسبت عید مقاومت و آزاد سازی با بیان اینکه ما به لطف خداوند بر رژیم اشغالگر به پیروزی رسیدیم، گفت: وعده الهی در یاری مجاهدان ضد رژیم اشغالگر در سال 2000 تحقق یافت.

دبیر کل حزب الله لبنان ادامه داد: ما به لطف خداوند بر رژیم اشغالگر به پیروزی رسیدیم بدون اینکه در انتظار کمک دیگران باشیمو

وی گفت: ما قدردان شهیدان و خانواده های آنان هستیم و به آنان درود می فرستیم، کسانی که در راه پیروزی بر رژیم اشغالگر اسرائیلی فداکاری کردند.

سیدحسن نصرالله با بیان اینکه خون شهدای مقاومت شاهد پیروزی بر رژیم اشغالگر است، بیان داشت: ما قدردان مجروحان و اسیرانی هستیم که از دهه هشتاد قرن گذشته در زندان های رژیم اشغالگر گرفتار شدند و همچنین از ارتش لبنان به سبب هماهنگی و همکاری گسترده با مقاومت تشکر می کنیم.

وی در ادامه ضمن تشکر از همکاری ارتش سوریه و گروه های فلسطینی برای تحقق پیروزی بر رژیم اشغالگر گفت: ما از همه کسانی که کنار مقاومت ایستادند به ویژه از سوریه و ایران که هرگونه کمکی به مقاومت کردند، تشکر می کنیم.

دبیر کل حزب الله لبنان با بیان اینکه بایستی جوانان لبنانی از ماهیت دشمن وحشیِ صهیونیستی که تلاش می‌کند خود را به عنوان رژیمی معمولی مطرح سازد، آشنا شوند، افزود: اگر این همه فداکاری‌ها نبود ما شاهد پیروزی که مجانی حاصل نشده، نبودیم.

سیدحسن نصرالله تاکید کرد: ما باید مواضع رژیم اشغالگر اسرائیل از دهه هشتاد و همچنین افرادی را که توطئه و از این رژیم حمایت کرده‌اند را یادآوری کنیم.

دبیر کل حزب الله لبنان در ادامه گفت: پیروزی در جنوب دستاوردی عربی و اسلامی و مایه افتخار همگان است.

وی افزود: از دستاوردهای پیروزی بر رژیم اشغالگر این است که در سال 2000هیبت ارتش شکست‌ناپذیر این رژیم را شکست و به گروه‌های فلسطینی امید بخشید. پیروزی سال 2000 از مهم‌ترین عوامل آغاز انتفاضه در فلسطین بود و مقاومت همچنین در جریان پیروزی سال 2000، دستاوردی اخلاقی داشت و توانست حقیقت و اصل آن را بیان کند.

دبیر کل حزب الله لبنان ادامه داد:  زمانی‌که مقاومت در سال 2000 پیروز شد، درخواست قدرت نکرد.

وی  تاکید کرد: به دلیل قدرت نجنگیدیم بلکه هدف، آزادی ملت‌مان و کرامت ملی بود و ورودمان به پارلمان به خاطر دفاع از مقاومت است.

سیدحسن نصرالله در ادامه با بیان اینکه وظیفه انسانی، دینی، اخلاقی و ملی ما مبارزه با اشغالگری است تاکید کرد: مبارزه با اسرائیل نیاز به اجازه کسی ندارد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *