تراکتور سند سقوط فجر را امضا کرد/ فرار شاگردان منصوریان از شکست در مسجدسلیمان و تساوی پیکان در اراک

22:01 - 04 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۴۷۱۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
در ادامه دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال تیم فجر سپاسی با شکست در خانه تراکتور به لیگ یک سقوط کرد و مصاف آلومینیوم اراک و پیکان برنده نداشت.

خبرگزاری میزان - در ادامه دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۰ امشب (چهارشنبه) ۳ بازی همزمان در شهرهای تبریز، اراک و مسجد سلیمان برگزار شد که در پایان این دیدارها تیم تراکتور با پیروزی مقابل فجرسپاسی سقوط شیرازی‌ها به لیگ دسته اول را مسجل کرد و مسجد سلیمانی‌ها با تساوی در دربی خوزستان از سقوط فرار کردند.

در یکی از مهمترین دیدارها و در دربی خوزستان تیم نفت مسجد سلیمان در حالی که به شدت خطر سقوط را حس می‌کرد میزبان تیم بحران‌زده صنعت نفت آبادان بود که در پایان این جدال تماشایی دو تیم به تساوی 2 بر 2 دست یافتند تا به این ترتیب مسجد سلیمانی‌ها با 21 امتیاز و با توجه به باخت فجرسپاسی شیراز در بازی همزمان از سقوط به لیگ یک فرار کنند و همچنان در رده چهاردهم ایستادند. صنعت نفت هم که از چهارمین باخت متوالی خود در دقیقه 93 فرار کرد، با 33 امتیاز از جایگاه دوازدهم تکان نخورد.

در بازی همزمان تیم فجر سپاسی شیراز انتهای جدولی که برای زنده نگه داشتن امیدهای خود به ماندن در لیگ برتر به 3 امتیاز نیاز داشت در استادیوم یادگار امام مهمان تیم احیا شده تراکتور بود که در پایان این جدال نفس‌گیر فجری‌ها با حساب 2 بر یک مغلوب میزبان تبریزی خود شدند تا شیرازی‌ها با همان 17 امتیاز در جایگاه پانزدهم باقی بمانند و با توجه به تساوی نفت مسجدسلیمان در بازی همزمان یک هفته زودتر سقوط‌شان به لیگ دسته اول مسجل شد. تراکتور هم با 28 امتیاز جایگاهش در رده سیزدهم را تثبیت کرد.

در دیگر دیدار همزمان تیم آلومینیوم اراک در نبرد تیم‌های میانه جدول میزبان تیم پیکان بود که در انتهای این بازی دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا آلومینیوم با 36 امتیاز در رده هشتم بایستد. پیکان هم با 35 امتیاز در جایگاه نهم قرار گرفت.

*نتایج 3 دیدار همزمان هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

تراکتور 2 - فجر سپاسی شیراز یک

گل‌ها: امید منصوری (9) برای فجر/ محمد عباس‌زاده (24) و سامان نریمان جهان(39) برای تراکتور

نفت مسجد سلیمان 2 - صنعت نفت آبادان 2

گل‌ها: مهدی هاشمی‌نژاد (30) و عماد میرجوان(63) برای نفت مسجد سلیمان/ امید حامدی‌فر (42) و میثم تهی‌دست(93) برای صنعت نفت

آلومینیوم اراک یک - پیکان یک

گل‌ها: محمدرضا آزادی (64) برای آلومینیوم/ پیمان رنجبری (78) برای پیکان

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *