اتمام ضبط ۲ فاز بعدی بچه مهندس تا پایان تابستان/ حضورم در فاز سوم هنوز مشخص نیست

6:25 - 30 خرداد 1397
کد خبر: ۴۲۸۳۷۷
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
بازیگر سریال بچه مهندس گفت: فیلمبرداری سریال "بچه مهندس" به خوبی پیش می‎رود و تعامل خوبی بین بازیگران وجود دارد. فاز دوم و سوم در ۳۰ قسمت تولید می‌شود و فکر می‌کنم فاز دوم سریال ۱۷ قسمت و فاز سوم در ۱۳ قسمت تولید و روی آنتن می‌رود.

حمید شریف زاده بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: این روزها فاز دوم سریال "بچه مهندس" در حال تولید است و فیلمبرداری در بوستان ولایت ادامه دارد .

وی در همین راستا افزود: فیلمبرداری سریال بچه مهندس با حضور بازیگران فاز دوم ادامه دارد و تولید هر دو فاز دوم و سوم تا پایان تابستان به پایان می‌رسد.

عکس از سریال بچه مهندس

این بازیگر درباره حضور خود در سریال "بچه مهندس" اظهار کرد: من در فاز دوم بچه مهندس بازی می‎کنم اما حضورم در فاز سوم هنوز مشخص نشده  و ممکن است حضور داشته یا نداشته باشم چون متن فاز سوم سریال هنوز آماده نیست.

شریف زاده ادامه داد: فیلمبرداری سریال "بچه مهندس" به خوبی پیش می‎رود و تعامل خوبی بین بازیگران وجود دارد. فاز دوم و سوم در 30 قسمت تولید می‌شود و فکر می‌کنم فاز دوم سریال ۱۷ قسمت و فاز سوم در ۱۳ قسمت تولید و روی آنتن می‌رود.

این کارگردان تئاتر درباره فعالیت دیگر خود بیان کرد: به دلیل بازی در بچه مهندس کمی از تئاتر دور شده‌ام اما در اواخر سال اگر فرصت کنم یکی از متن‌هایم را روی صحنه خواهم برد،  باید ببینم شرایط کار در ادامه چگونه خواهد بود.

نمایش من خیال تو نیستم

وی با اشاره به تئاترش در ژانر دفاع مقدس افزود: نمایش "من خیال تو نیستم" را سال گذشته در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه بردم که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شد. تلاشم این بود که امسال نیز این نمایش را روی صحنه ببرم اما به دلیل حضور نیما رئیسی در سریال "پدر" و بازی‎ام در سریال "بچه مهندس" نتوانستم این نمایش را پیگیری و روی صحنه ببرم که فکر می‌کنم پیگیری آن برای بردن روی صحنه به پایان سال موکول می‌شود.

شریف زاده خاطرنشان کرد: سریالی به من پیشنهاد شده که در آن بازی خواهم کرد اما به دلیل حساسیت موضوع از سوی عوامل نمی‌توانم درباره آن اطلاع رسانی کنم.

گفت و گو از میلاد نیک پی

 
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *