رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فوتبال آسیا مدیون ایران است

17:33 - 27 خرداد 1397
کد خبر: ۴۲۸۲۶۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
فاکس اسپورت در گزارشی به تمجید از عملکرد ایران پرداخت.

فوتبال آسیا به ایران مدیون استبه گزارش گروه ورزشی ، سایت ورزشی فاکس اسپورت در گزارشی به تمجید از عملکرد بازیکنان تیم ملی ایران در برابر تیم ملی مراکش پرداخت.

بنابراین گزارش، پنجشنبه که تیم متوسط روسیه عربستان را پنج بر صفر شکست داد، روز سختی برای فوتبال آسیا بود. در آن روز همه چیز مهیا بود، هوای خوب شرایط بسیار خوب، حتی هواداران سعودی نیز در استادیوم حضور پرشوری داشت. همه پیش بینی می کردند روسیه پیروز بازی باشد اما نه با این همه اختلاف.

سایت فاکس اسپورت در ابتدای گزارش خود به انتقاد شدید از علمکرد عربستان در مقابل تیم نه چندان قدرتمند روسیه می پردازد و می‌نویسد: درس گرفتن از آلمان یا برزیل به اندازه کافی بد هست، اما وقتی در مقابل تیم رده هفتادم جهان پنج بر صفر شکست می خورید ماجرا متفاوت است.

سایت فاکس اسپورت در گزارش خود به ایران می پردازد و می نویسد: اما باید از خدایان فوتبال برای ایران سپاسگذار بود. تیم ملی چهار سال پیش نیز عملکرد خوبی داشت و دربرابر آرژانتین فینالیست مستحق گرفتن امتیاز بود.

در جام جهانی روسیه، بدون شک ایران بهترین تیم آسیا است و در سخت ترین گروه قرار گرفته است.

ایران بازی بسیار حساس مقابل مراکش را با گل به خودی مراکشی ها با پیروزی به پایان برد. کارلوس کیروش مراکش را خنثی کرد و تیم مستعد آفریقایی را خسته کرد.ایرانی ها بهترین تیم آسیا هستند و این قاره به ایرانی ها بدهکار است،هنوز راه درازی در پیش، اما شرایط در حال بهبود است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *