رئیس کل دادگستری استان مازندران: جذب مشارکت مردمی در آزادی زندانیان جرایم مالی موثر است

10:14 - 01 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۷۷۹۹۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به ارزش معنوی کمک به زندانیان مالی وجرایم غیرعمد بر جذب مشارکت های مردمی درجهت آزادی زندانیان محکوم به پرداخت دیه تاکید کرد.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین اکبری در جلسه ستاد ديه که در استانداری مازندران برگزار شد، اظهار کرد: اگر بخواهیم در زمینه آزادسازی زندانیان اقدامات موثر و مفیدتری داشته باشیم باید به‌صورت دقيق با برنامه‌ريزی و اطلاع‌رسانی، خيرين استان را شناسايی و از ظرفیت‌های آنان درجهت کمک به زندانیان استفاده کنیم.

رئیس کل دادگستری استان مازندران ضمن اشاره به وجود برخی مشکلات اقتصادی در زندگی مردم گفت: مردم با وجود همه مشکلات، همواره با روحیه بخشش، سخاوتمندی، گذشت و انصافی که دارند مشارکت خوبی در امور خیریه دارند و ما شکرگذار این نعمت هستیم وامیدواریم در سال جدید به برکت این روحیه شاهد آزادی زندانیان جرایم غیرعمد بیشتری باشیم.

وی ادامه داد: تعداد زیادی از محکومان جرایم مالی و غیرعمد چشم انتظار آزادی هستند و کمک‌های شهروندان نیکوکار می‌تواند آنان را به آغوش خانواده‌هایشان بازگرداند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری افزود: کاهش آمار زندانیان جرایم مالی، مدیون اقدامات ارزشمند ستاد مردمی دیه استان و همت خیرین است و مدیران دستگاه‌های مختلف باید در رفع آسیب‌های اجتماعی پیش آمده برای زندانیان و خانواده آنان همراه و همگام با اهداف این ستاد مردمی باشند.

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به ارزش معنوی کمک به زندانیان مالی و جرایم غیرعمد بر جذب مشارکت‌های مردمی درجهت آزادی زندانیان محکوم به پرداخت دیه تاکید کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *