۴۰۰ پرونده در ستاد اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی استان کرمان رسیدگی شد/ اجرای پروژه‌های صاروج پارس و مجموعه تجاری وکیل با پیگیری دستگاه قضایی استان

15:02 - 31 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۷۷۱۰۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل امور استان‌ها و سازمان‌های تابعه معاونت اول قوه قضاییه از رسیدگی و مختومه شدن ۴۰۰ پرونده در ستاد اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی استان خبر داد.

 خبرگزاری میزان - یدالله موحد در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی به رئیس کل جدید دادگستری استان کرمان به عنوان مدیر قضایی توانمند با تجربه و مسلط به امور قضایی اشاره و بیان کرد: ظرفیت عظیم دستگاه قضا در سطح ملی و استانی در چند سال اخیر برای حل مشکلات اقتصادی و پشتیبانی از مدیران و جهادگران عرصه تولید به کار گرفته شده بود.

وی با اشاره به اینکه در استان کرمان ریل گذاری خوبی به منظور حمایت از تولید و تولیدکنندگان شکل گرفته است، تصریح کرد: در دو سال اخیر بالغ بر ۴۰۰ پرونده در ستاد استانی اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی مورد رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل امور استان‌ها و سازمان‌های تابعه معاونت اول قوه قضاییه تأکید کرد: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان در ستاد استانی اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی بسیار فعال بوده و به عنوان مشاوری امین و دلسوز با دستگاه قضایی همراهی کرد.

موحد افزود: سازمان‌های نظارتی نیز در کنار دستگاه‌های اجرایی حضوری فعال داشته‌اند و سیستم بانکی نیز نقش پررنگی برای کمک به رونق اقتصادی استان داشته است.

وی با اشاره به اینکه حمایت‌های قضایی در استان کرمان در توسعه زیرساخت‌های عمرانی شهر کرمان بسیار راه‌گشا بوده است، گفت: پروژه‌هایی از جمله صاروج پارس، ترمینال جدید، مجموعه تجاری وکیل و ... که با مشکلات حقوقی متعددی روبرو بوده‌اند با پیگیری دستگاه قضایی اجرایی شده‌اند.

رئیس کل سابق دادگستری کل استان کرمان به حل مشکلات کارخانه قند بردسیر نیز اشاره کرد و گفت: با رفع این مشکلات بر مبنای ورود جدی دستگاه قضایی و با جذب سرمایه گذار جدید برای این کارخانه، هویت به شهرستان بردسیر بر می‌گردد.

بیشتر بخوانید:

دادستان سمنان از زندان مرکزی این استان بازدید کرد

انتهای پیام/


برچسب ها: قوه قضاییه کرمان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *