درودگر: کارگزار استقلال فقط به یکی از تعهداتش عمل کرد/ یک تبلیغ هم برای پرسپولیس نگرفتیم

14:00 - 30 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۷۵۷۰۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال گفت: درآمد تبلیغات محیطی از سال ۹۶ که ۱۷ میلیارد تومان بود در سال‌های بعد به ۸۵ میلیارد، ۱۴۰ میلیارد و در مزایده کف قرارداد به ۱۸۰ میلیارد تومان رسید.

خبرگزاری میزان - صادق درودگر، رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال هم دیگر میهمان تلفنی ورزش و مردم بود که صحبت‌هایی را با سعید فتاحی انجام داد.

*در تمامی لیگ‌ها باشگاه‌ها خودشان صاحب استادیوم هستند و تبلیغات دارند خوب بود که در ایران هم این کار انجام می‌شد.

*ما دوره‌هایی را گذاشتیم و ابزار لازم را پیش‌بینی کرده بودیم، اما به شرایط کرونا برخوردیم‌. نمایندگان afc کلاس‌هایی را برای مدیران بازاریابی باشگاه‌ها انجام دادند. درآمد تبلیغات محیطی از سال ۹۶ که ۱۷ میلیارد تومان بود در سال‌های بعد افزایش یافت و به ۸۵ میلیارد، ۱۴۰ میلیارد و در مزایده کف قرارداد ۱۸۰ میلیارد رسید که امسال این رقم افزایش داشت.

*این افزایش رقم تابع شرایط لیگ و تلاش باشگاه استقلال بود. در هیات رئیسه سازمان لیگ ما باید مدلی طراحی کنید که باشگاه‌ها وارد این کار شوند و اعلام آمادگی کنند. با باشگاه‌ها صحبت کردیم ۵ درخواست ما رسیده است و در نظر داریم در جلسه پیش‌رو در خصوص ساماندهی تبلیغات محیطی صحبت کنیم.

*بدهی‌های باشگاه پرسپولیس در بدو قرارداد تسویه شد، کارگزار استقلال تعهداتی داشت که فقط یک مورد را انجام داد. این موضوع در مجرای قانونی در حال پیگیری است.

*شرکت طرف قرارداد پرسپولیس مشخص و مجری تبلیغات محیطی شرکت دیگری است. ما هیچ ارتباط کاری نداریم و یک تبلیغ هم برای پرسپولیس نگرفتیم، هرچند باشگاه‌ها بخواهند می‌توانیم به آنها کمک کنیم.

*نمی‌دانم چرا آقای فتاحی اصرار دارد مصاحبه‌های ما را به استقلال ربط دهد؟ این طور نیست؛ اگر مسئول حقوقی ما مصاحبه می‌کند که استقلال باید طلب خود را پرداخت کند وقتی هر چهار روز یک بار بازی انجام می‌شود ممکن است مصاحبه قبل یا بعد از بازی‌های استقلال باشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *