خانزاده: برگ برنده ما در جام‌جهانی همدلی و اتحادمان خواهد بود/ با تمام توان راهی زمین خواهیم شد

18:16 - 21 خرداد 1397
کد خبر: ۴۲۶۴۱۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: همه همدل و متحد هستیم و این برگ برنده ما در جام‌جهانی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزشی از روسیه، محمدرضا خانزاده مدافع تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین امروز اظهار داشت: خدا را شکر تا الان همه چیز خوب بوده است و بازیکنان با انگیزه خیلی بالا در تمرینات حضور دارند. هر چه به بازی‌ها نزدیک‌تر می‌شویم باید تمرکز‌مان را بالاتر ببریم و امیدوارم بتوانیم دست پر از مسابقات برگردیم.

وی در خصوص انتقاداتی که به خط دفاع تیم ملی وارد شده، اظهار داشت: هر کسی می‌تواند در مورد تیم ملی صحبت کند. به نظر همه احترام می‌گذارم، اما مسئله‌ای که وجود دارد، این است که ما اصلاً به حواشی توجهی نمی‌کنیم و همه همدل و متحد هستیم و این برگ برنده ما در جام‌جهانی خواهد بود. ان‌شالله بتوانیم با این انرژی و همدلی نتایج خوبی بگیریم.

مدافع تیم ملی درباره حریفان ایران در جام جهانی 2018 یادآور شد: در مورد حریفان هم حرفی برای گفتن وجود ندارد و همه از تیم‌های همگروه‌مان شناخت داریم. ما با قهرمان دنیا، قهرمان اروپا و قهرمان آفریقا در یک گروه قرار داریم، اما ما هم ایران هستیم و با تمام قوا، توان و جان‌مان راهی زمین خواهیم شد. با همدلی که داریم از حیثیت خودمان دفاع می‌کنیم و ان‌شاءالله که سربلند خواهیم بود.

خانزاده در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلاتی پیرامون تیم ملی وجود دارد یا خیر، گفت: خدا را شکر مشکل خاصی نیست، اما به‌هرحال ما بازی دوستانه کم داشتیم و اگر بازی‌های بیشتری را انجام می‌دادیم، شرایط‌مان بهتر می‌شد.

وی در واکنش به این پرسش که فکر می‌کند چقدر شانس بازی در جام جهانی 2018 داشته باشد، عنوان کرد: بارها گفته‌ام و الان هم تکرار می‌کنم که مهم نیست چه بازیکنی برای تیم ملی به میدان می‌رود. مهم سربلندی کشورمان است و امیدوارم هر بازیکنی به میدان می‌رود، ایران موفق باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *