فریبکاری «شمر زمان»؛ سیاهه‌ای از ایران‌ستیزی‌های نخست‌وزیر کودک‌کُش

9:15 - 22 خرداد 1397
کد خبر: ۴۲۶۴۰۲
دسته بندی: سیاست
برای بار اول نیست که این «شومن فریبکار» از این قبیل سخنان به زبان می‌راند؛ وی باید در ابتدای امر از کودک‌کشی دست بکشد و لازم نیست که نگران خشکسالی در ایران باشد چرا که قطعاً مردم فرهیخته ایران توانایی حل و فصل مسائل خود را دارند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی همانند همه مقامات و مسئولان این رژیم اشغالگر، سیاهه‌ای از جنایت علیه بشریت دارد و شایسته است دادگاه‌های جنگی بین المللی او را به سبب آلوده بودن دستهایش به خون هزاران فلسطینی بیگناه محاکمه و قصاص کند.

البته انتظار محاکمه «شمر زمان» یعنی نتانیاهو - که فقط در یک قلم از جنایاتش در چند هفته اخیر، بواسطه نظامیان مزدورش، حدود ۲۰۰ فلسطینی از جمله چندین کودک را در نوار مرزی غزه به شهادت رساند - از سوی مجامع و دادگاه‌های بین‌المللی انتظار بیهوده‌ای است چرا که رژیم جلاد و غاصب صهیونیستی و نخست‌وزیر کودک‌کش این رژیم تحت حمایت تمام و کمال آمریکایی‌ها قرار دارند و نفوذ آمریکا نیز در مجامع بین‌المللی امری غیرقابل کتمان است.

شیادی به نام نتانیاهو / سیاهه ایران‌ستیزی‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی؛ از فرمان بمباران ایران تا ترور دانشمندان هسته‌ای

«ایران‌ستیزی» نتانیاهو
جنایت علیه بشریت تنها شاخصه رژیم صهیونیستی و نخست‌وزیر تبهکار این رژیم نیست؛ «ایران ستیزی» ویژگی دیگر نتانیاهو است. هیچ محفل و مجلسی در داخل و خارج اراضی اشغالی نیست که شمر زمان در آن حضور یابد و علیه نظام و مردم ایران لفاظی و درشت‌گویی نکند.

شوهای مضحک نخست‌وزیر رژیم جعلی
شارلاتانیزم نتانیاهو در سخن‌پراکنی علیه مردم ایران، شهره عام و خاص است؛ آخرین بار دهم دیماه سال جاری بود که این فرد در یک شوی تلویزیونی با نشان دادن چند صفحه پرونده ساختگی، اتهامات ناروایی را متوجه کشورمان کرد. نتانیاهو در این نمایش تلویزیونی مضحک که مورد تمسخر رسانه‌های غربی نیز واقع شد، مدعی شد ایران در منطقه شورآباد تهران اسناد برنامه تسلیحات اتمی‌اش را نگه داری می‌کند که ما – رژیم صهیونیستی – در جریان یک عملیات اطلاعاتی هزاران فایل محرمانه مرتبط با آن را به دست آوردیم!

شیادی به نام نتانیاهو / سیاهه ایران‌ستیزی‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی؛ از فرمان بمباران ایران تا ترور دانشمندان هسته‌ای

نخست‌وزیر صهیونیست‌ها در بهمن ماه سال ۹۶ نیز در جریان کنفرانس امنیتی مونیخ در یک نمایش ضدایرانی و مضحک دیگر قطعه‌ای از یک پهپاد را که مدعی بود متعلق به ایران است، به حضار نشان داد و گفت: «این یک قطعه از هواپیمایی است که ایران ارسال کرده بود. به ایران می‌گویم به دنبال آزمودن قاطعیت اسرائیل نباشد»! این یاوه گویی همراه با نمایش تکه آهن از سوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز تا مدت‌ها دستمایه طنز کارتونیست‌ها و کاریکاتوریست‌های غربی و عربی بود.

شیادی به نام نتانیاهو / سیاهه ایران‌ستیزی‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی؛ از فرمان بمباران ایران تا ترور دانشمندان هسته‌ای

در مهرماه سال ۹۱، سخنرانی نتانیاهو در سازمان ملل، با نمایش یک نقاشی همراه بود که طی آن، وی کوشید به زعم خود با نشان دادن تصویری فانتزی از یک بمب، جهان را از خطری هسته‌ای ایران آگاه کند!

شیادی به نام نتانیاهو / سیاهه ایران‌ستیزی‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی؛ از فرمان بمباران ایران تا ترور دانشمندان هسته‌ای

این اقدام نتانیاهو با واکنش‌های طنزآمیزی در سراسر جهان مواجه شد و برخی طنزپردازان و رسانه‌ها، شیرین کاری نتانیاهو را سوژه طنز‌های مکتوب و تصویری خود قرار دادند. از جمله "نیویورکر" با نمایش تصویر سخنرانی نتانیاهو، نقاشی بمب را به سخره گرفت و نوشت که احتمالاً سرویس اطلاعاتی اسرائیل فکر می‌کند بمب این شکلی است! و از خوانندگان خود خواست با توجه به تصویر نقاشی نمایش داده شده توسط نتانیاهو، طنز‌های خود را به آن رسانه ارسال کنند تا در مسابقه طنزی با این موضوع شرکت کنند!

شیادی به نام نتانیاهو / سیاهه ایران‌ستیزی‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی؛ از فرمان بمباران ایران تا ترور دانشمندان هسته‌ای

درخواست نتانیاهو برای حمله به ایران
اما ایران‌ستیزی و خصومت نتانیاهو با مردم ایران تنها به تشویش اذهان عمومی جهانیان علیه ملت ایران در مجامع بین‌المللی خلاصه نمی‌شود؛ بنا بر اقرار مقامات نظامی و امنیتی سابق رژیم صهیونیستی، نتانیاهو در دوران نخست‌وزیری خود بار‌ها و بار‌ها درخواست حمله به ایران را مطرح کرده است. درخواست‌هایی که مقامات نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی جامه عمل پوشاندن به آن‌ها را به سبب قدرت بازدارندگی ایران به مثابه نابودی رژیم‌شان می‌دانستند.

همین چندی پیش، روزنامه صهیونیستی هاآرتص فاش کرد که در سال ۲۰۱۱ (۱۳۹۰)، نتانیاهو از «تمیر پاردو» رئیس وقت موساد و «بنی گانتس» فرمانده ستاد کل نظامیان رژیم صهیونیستی خواسته که ظرف ۱۵ روز به ایران حمله کنند، اما بر اساس گزارش‌ها، این دو مقام امنیتی و نظامی صهیونیستی از اجرای این امر به سبب تبعات فزآینده آن سرباز زده‌اند.

نقش موساد در ترور دانشمندان ایرانی
نتانیاهو و دستگاه جاسوسی رژیم جنایتکار متبوعش عاملان اصلی ترور دانشمندان هسته‌ای ایران اسلامی نیز هستند. سال ۲۰۱۶ «فیل جرالدی» افسر سابق سیا و بخش اطلاعات ارتش آمریکا طی یادداشتی در پایگاه خبری «آی‌آر‌آی سنتر» اذعان کرد در روز ۲۸ نوامبر سال ۲۰۱۰ (۸ آذر ۱۳۸۹) سازمان‌های جاسوسی و اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی با همکاری گروهک منافقین اقدام به ترور «مجید شهریاری» دانشمند هسته‌ای ایران کردند.

«جرالدی» ترور شهریاری را اقدامی ننگین و شرم‌آور از سوی موساد جهت دخالت و صدمه زدن به برنامه تحقیقاتی و صلح‌آمیز هسته‌ای ایران توصیف کرد و نوشت: «شهریاری در میان چهار دانشمندی که بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ از سوی تروریست‌ها ترور شدند، برترین بود».

همچنین NBC آمریکا نیز فوریه ۲۰۱۲ به نقل از یکی از فرماندهان ارتش آمریکا، به دست داشتن سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی در ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان اذعان کرد که «مأموران موساد، اعضای گروهک تروریستی منافقین را برای ترور افراد مشخصی آموزش می‌دهند و واشنگتن به طور کامل در جریان عملیات‌های محرمانه قرار دارد».

شیادی به نام نتانیاهو
حالا خبر رسیده که نخست‌وزیر رژیم کودک‌کش  با سیاهه‌ای از جنایت علیه بشریت و اقدامات ضدایرانی، در یک فریبکاری آشکار با انتشار یک پیام ویوئویی خود را دوست مردم ایران معرفی کرده و برای آموزش مقابله با بحران آب به مردم ما اعلام آمادگی کرده است!

رپرتاژ آگهی‌های شبه رسانه ضدایرانی برای نتانیاهو
شبه رسانه ضدایرانی «بی‌بی‌سی فارسی» نیز همچون همیشه برای نخست وزیر جلاد رژیم صهیونیستی، رپرتاژ آگهی رفت و به پوشش ویژه پیام ویدئوی فریبکارانه نتانیاهو پرداخت.

این شبه رسانه پیش‌تر نیز در چندین نوبت اقدام به مصاحبه با نتانیاهو کرده بود و این فرد ضدایرانی از طریق تریبون رسانه ملکه، اظهارات سخیفی را علیه مردم ایران مطرح کرده بود.

در اواسط سال ۹۲، شبه رسانه ضدایرانی بی بی سی فارسی با نتانیاهو نخست وزیر فاسد و جنایت‌کار رژیم غاصب صهیونیستی، مصاحبه‌ای تصویری و ویژه را ترتیب داد و یک رپرتاژ آگهی مخصوص را برای نخست وزیر کودک کش رژیم جعلی صهیونیستی، تهیه کرد. در این مصاحبه نتانیاهو از تریبون بی بی سی فارسی نهایت بهره را برد و علیه ایرانیان و هویت آن‌ها به لجن پراکنی پرداخت که البته اظهارات سخیف این نخست وزیر فاسد به مضحکه کاربران شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد.

اما فارغ از اشتراک مواضع نخست‌وزیر کودک‌کش رژیم صهیونیستی و شبه رسانه ضدایرانی بی بی سی فارسی، آنچه تعجب آور است، ادعای نتانیاهو مبنی بر ایران دوستی و آمادگی برای آموزش مقابله با بحران آب به مردم ایران است! قطعا تنها یک شیاد وقیح می‌تواند با انبوهی از اقدامات ضدایرانی، مدعی دغدغه برای ایران و ایرانیان شود.

شومن فریبکار
بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه روز دوشنبه – ۲۱ خرداد - در جریان نشست خبری خود در پاسخ به سوالی در خصوص اظهارات اخیر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر دوست داشتن مردم ایران و راه‌اندازی وب‌سایتی برای آموزش مقابله با خشکسالی به آن‌ها گفت: برای بار اول نیست که این «شومن فریبکار» از این قبیل سخنان به زبان می‌راند؛ وی باید در ابتدای امر از کودک‌کشی دست بکشد و لازم نیست که نگران خشکسالی در ایران باشد چرا که قطعاً مردم فرهیخته ایران توانایی حل و فصل مسائل خود را دارند؛ البته به نظر می‌رسد طرح چنین مباحث ریاکارانه و بچه‌گانه از سوی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای جبران شکست سفر ناکام اخیرش به اروپا باشد.

شمر زمان
همچنین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر روز یکشنبه در بخشی از اظهاراتشان در دیدار جمعی از استادان، نخبگان و پژوهشگران دانشگاه‌ها فرمودند: حالا فرض کنید آن شمر زمان، نخست‌وزیر کودک‌کُش رژیم اشغالگر، (۱۲) بلند می‌شود می‌رود اروپا و مظلوم‌نمایی می‌کند که بله، ایران می‌خواهد ما را مثلاً نابود بکند و مانند این حرف‌ها -خب اوّلاً شمرِ به معنای واقعی کلمه این‌ها هستند؛ یعنی این‌ها کسانی هستند که از لحاظ ظلم و ستم، سرآمدِ همه‌ی ظالم‌های تاریخند- آن مخاطب اروپایی‌اش هم گوش می‌کند و سر تکان می‌دهد و بله بله می‌کند و هیچ اشاره نمی‌کند که شما دارید در غزّه این جنایت‌ها را انجام می‌دهید، در قدس این جنایت‌ها را انجام می‌دهید؛ این‌ها را هیچ نمی‌گویند؛ او می‌گوید، آن‌ها هم سر تکان می‌دهند؛ خب این دنیا، دنیای بدی است دیگر. جمهوری اسلامی در همه‌ی زمینه‌ها منطقی حرکت کرده؛ در همین قضیّه‌ی رژیم اشغالگر، جمال عبدالنّاصر (۱۳) در آن چهل پنجاه سال پیش که شما‌ها نبودید، شعار می‌داد که ما یهودی‌ها را می‌ریزیم به دریا، یعنی [وقتی]می‌خواست علیه اسرائیل حرف بزند، می‌گفت یهودی‌ها را می‌ریزیم به دریا؛ جمهوری اسلامی از روز اوّل چنین حرفی نزده؛ ما از روز اوّل طرح ارائه کرده‌ایم؛ ما گفته‌ایم که امروز دموکراسی و مراجعه‌ی به آراء عمومی یک شیوه‌ی مدرن و پیشرفته است که همه‌ِی دنیا هم قبول دارند؛ بسیار خب، برای تعیین نوع حکومت کشور تاریخی فلسطین، به افکار عمومی مردم فلسطین مراجعه کنید، یک رفراندوم راه بیندازید؛ این، چند سال قبل به‌عنوان نظر جمهوری اسلامی و فکر جمهوری اسلامی به سازمان ملل گفته شده و در آنجا ثبت شده. این حرف ما است: آن‌هایی که واقعاً فلسطینی‌اند -مثلاً فرض کنید آن‌هایی که لااقل از صد سال پیش به آن‌طرف فلسطینی بودند، هشتاد سال پیش به آن طرف فلسطینی [بودند]؛ در فلسطین، هم مسلمان بوده، هم یهودی وجود داشته، هم مسیحی وجود داشته که فلسطینی‌اند- از این فلسطینی‌ها در هر جا که هستند، چه در خود سرزمین‌های اشغالی یعنی کلّ سرزمین فلسطین، و چه در خارج از فلسطین، نظرخواهی بشود؛ هر نظامی را که این‌ها معیّن کردند برای سرزمین فلسطین، آن نظام مورد قبول است؛ هرچه آن‌ها خواستند. این نظر، نظر بدی است؟ این نظر، نظر پیشرفته‌ای نیست؟ این را اروپایی‌ها حاضر نیستند بفهمند، آن‌وقت، آن طرفِ کودک‌کُشِ خبیثِ ظالمِ شمرصفت، میرود مظلوم‌نمایی میکند که بله، ایران میخواهد ما را از بین ببرد و نابود کند و چند میلیون جمعیّت را از بین ببرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *