حاشیه‌های داغ جام جهانی/ کیروش از کوره در رفت/ با «بقیه پول موشک‌های اس ۳۰۰» مشکل حل شد! / خبر خیلی بد برای ایرانیان عازم به روسیه

11:07 - 21 خرداد 1397
کد خبر: ۴۲۶۱۹۴
خبر بد برای ایرانیان عازم به روسیه و خبر خوب برای آن‌هایی که پول و یا وقت مسافرت به روسیه را نداشتند؛ رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی، چند دلیل را مطرح کرده و براساس آن‌ها پیش بینی کرده که جام جهانی روسیه حواشی و معترضانی به مراتب بدتر از برزیل داشته باشد؛ رادیو ۴.۲۴ به این خبر به طور ویژه پرداخته است.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، خبر بد برای ایرانیان عازم به روسیه و خبر خوب برای آن‌هایی که پول و یا وقت مسافرت به روسیه را نداشتند؛ رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی، چند دلیل را مطرح کرده و براساس آن‌ها پیش بینی کرده که جام جهانی روسیه حواشی و معترضانی به مراتب بدتر از برزیل داشته باشد؛ رادیو ۴.۲۴ به این خبر به طور ویژه پرداخته است.

حاشیه های داغ جام جهانی/ مشکلی که «بقیه پول موشک های اس 300» ایران حل کرد/ خبر خیلی بد برای ایرانیان عازم به روسیه

صداوسیما حق پخش بازی‌های جام جهانی را با ۵۰ درصد تخفیف خریداری کرده است؛ اظهارنظری عجیب، ولی بامزه در مورد رابطه موشک‌های اس ۳۰۰ با پخش بازی‌های جام جهانی مطرح شده که می‌توانید آن را در رادیو ۴.۲۴ بشنوید.

آنقدر از کیروش درباره برنامه ش. برای مهار رونالدو پرسیدند که او از کوره در رفت و یه پاسخ جالب و البته کمی عجیب داد؛ در بخشی از رادیوی امروز به این موضوع پرداخته شده است.

علاوه بر این اخبار سوال خبرنگار در مورد حاشیه‌های اینستاگرامی و احتمال ممنوعیت بازیکنان برای استفاده از این شبکه اجتماعی و حرکت عجیب کفاشیان در تمرین تیم ملی و پیش بینی علی دایی در مورد قهرمان جام جهانی و کلی حاشیه و خبر داغ دیگر را می‌توانید در رادیو ۴.۲۴ امروز بشنوید:

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/01']

33333333

بخش دوم ویژه برنامه رادیو ۴.۲۴: گزارشگری که توسط عادل فردوسی‌پور حذف شد/این 3 ایرانی در فینال حضور دارند/ کی‌روش نیامده اخراج کرد/ استراتژی ایران برای مهار رونالدو لو رفت! {لینک دانلود}



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *