رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

7 محکوم به قصاص زندان رجایی شهر با کمک مددکاران زندان آزاد شدند

9:03 - 20 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۰۵۲۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
با مجاهدت‌های بی وقفه واحد مددکاری از ابتدای سال تاکنون فرصت مجدد زندگی برای 7 نفر از مددجویان محکوم به قصاص زندان رجایی شهر با اخذ رضایت اولیاء دم ایجاد شده است.

خبرگزاری میزان - مدیر زندان رجایی شهر ضمن قدردانی از زحمات واحد مددکاری این زندان گفت: مددکاران زندان پس از مدتها پیگیری و تلاش توانستند با اخذ رضایت از اولیاء دم زمینه آزادی محکومان به قصاص نفس را فراهم کنند.

عزیزی گفت: خانواده‌های مددجویان مراتب قدردانی خود را بابت زحمات بی وقفه و مساعدت مستمر واحد مددکاری از طریق مراجعه مکرر به منزل اولیاء دم، برگزاری جلسات متعدد صلح و سازش ، استمداد از نیکوکاران و خیرین اعلام کردند.

وی در ادامه افزود: مددکاران با بهره گیری از توان علمی و تجربیات خود به عنوان پل ارتباطی بین مددجویان و شکات می توانند از بروز آسیب های مختلف پیشگیری کنند.

مدیر زندان رجایی شهر تصریح کرد: شغل مددکاری زندان به دلیل ارتباط مستقیم با مددجو و خانواده وی درک مسائل، مشکلات و دغدغه های فکری، روحی،اقتصادی، خانوادگی آنان و پیگیری مستمر جهت رفع موانع موجود از مشاغل سخت محسوب می شود.

گفتنی است؛ با مجاهدت‌های بی وقفه واحد مددکاری از ابتدای سال تاکنون فرصت مجدد زندگی برای 7 نفر از مددجویان محکوم به قصاص زندان رجایی شهر با اخذ رضایت اولیاء دم ایجاد شده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: زندان رجایی شهر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *