رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

گزارشگری که توسط عادل فردوسی‌پور حذف شد/این 3 ایرانی در فینال حضور دارند/ کی‌روش نیامده اخراج کرد/ استراتژی ایران برای مهار رونالدو لو رفت!

13:47 - 20 خرداد 1397
کد خبر: ۴۲۶۰۱۰
۴ روز مونده به آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ اولین اخراجی تیم کی‌روش مشخص شد؛ نکاتی در مورد دخالت غیر مستقیم عادل فردوسی پور در تعیین گزارشگر صداوسیما در جام جهانی مطرح می‌شود؛ رادیو ۴.۲۴ به طور ویژه به این دو خبر پرداخته است.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، ۴ روز مونده به آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ اولین اخراجی تیم کی‌روش مشخص شد؛ نکاتی در مورد دخالت غیر مستقیم عادل فردوسی پور در تعیین گزارشگر صداوسیما در جام جهانی مطرح می‌شود؛ رادیو ۴.۲۴ به طور ویژه به این دو خبر پرداخته است.

یسی

 آنقدر تدابیر امنیتی کمپ تیم ایران سخت و عجیب و غریب است که کیروش دیروز تیم ملی را استراحت مطلق داد و از آن‌ها خواسته به خارج کمپ بروند و به هرچه جز فوتبال فکر کنند؛ جزئیات جذابی از این تدابیر امنیتی را در رادیو ۴.۲۴ امروز می‌توانید بشنوید.

کارلوس کیروش در مصاحبه‌ای لو داد که چه برنامه‌ای برای مهار کریستیانو رونالدو دارد؛ او البته در این مصاحبه یک آرزوی عجیب هم درباره رونالدو کرده که در رادیو ۴.۲۴ امروز به آن پرداخته شده است.

رادیو ۴.۲۴ سه ایرانی را معرفی کرده که هم اکنون و بر روی کاغذ حضورشان در فینال جام جهانی قطعی است.

جزئیات این اخبار و همچنین کلی حاشیه داغ را می‌توانید در رادیو ۴.۲۴ امروز بشنوید:

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/01']


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *