طاقت سرمربی تیم ملی کاراته طاق شد/ هروی: چگونه باید انگیزه ملی‌پوشان را حفظ کنیم؟

8:45 - 20 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۸۶۲۲
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم ملی کاراته گفت: این همه بدشانسی اعصاب هر کسی را به هم می‌ریزد، کرونا از هر رشته دیگری بیشتر به کاراته ایران ضرر زده است.

سیدشهرام هروی در گفت‌وگو با میزان، درباره لغو چند تورنمنت بزرگ کاراته اظهار داشت: به علت تعویق یکساله بازی‌های المپیک اتفاق تلخی برای بهمن عسگری رخ داد و یک شانس مسلم طلا را از دست دادیم. سپس ابتلای بازیکنان به کرونا باعث شد میدان بزرگ جهانی را تجربه نکنیم و چند مرحله لیگ جهانی هم که از دست رفت و حالا با این شرایط باید چگونه انگیزه ملی‌پوشان را حفظ کنیم؟

وی افزود: الان هم که خبر تعویق بازی‌های آسیایی موجی از ناامیدی را در کاراته ایران به راه انداخته و واقعاً نمی‌دانیم این حجم از لغو مسابقات چه دلیلی دارد. لعنت بر کرونا که هرچه در این سال‌ها برنامه داشتیم را نقش بر آب کرد.
سرمربی تیم ملی کاراته تصریح کرد: بازی‌های کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا در پیش است و باید سعی کنیم هرچه زودتر تیم را جمع و جور کرده و برای این رقابت‌ها آماده شویم، اما باید پذیرفت در قاره کهن هیچ رویدادی به اندازه بازی‌های آسیایی اهمیت ندارد.

هروی در واکنش به این پرسش که با چه ترکیبی در این دو رویداد شرکت می‌کنند، گفت: دو تیم به مسابقات کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا اعزام خواهیم کرد. فعلاً مهمترین مسئله، ریکاوری ملی‌پوشان از لحاظ روحی و روانی است.

سرمربی تیم ملی کاراته در پایان خاطرنشان کرد: صبر و حوصله هم اندازه‌ای دارد و واقعاً این همه بدشانسی اعصاب هر کسی را به هم می‌ریزد. فکر می‌کنم کرونا از هر رشته دیگری بیشتر به کاراته ایران ضرر رسانده، اما چاره‌ای نیست و باید هرطور شده تیم را برای رقابت‌های پیش رو آماده کنیم.
انتهای پیام/


برچسب ها: کاراته

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *