رضایی: هیچ چیزی شیرین‌تر از قهرمانی در خاک بوسنی نیست/ بازی تدارکاتی ضعیف به درد ما نمی‌خورد

11:25 - 19 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۶۹۴۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: برنامه‌ریزی اصلی ما کسب بهترین نتیجه در مسابقات قهرمانی جهان در بوسنی است.

هادی رضایی در گفت‌وگو با میزان، درباره برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته اظهار داشت: هدف اصلی ما حضور پرقدرت در رقابت‌های قهرمانی جهان در بوسنی و هرزگوین است. به دلیل اینکه بحث کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک پاریس در میان خواهد بود و میزبان این مسابقات بوسنی است به طور حتم کار سختی را در پیش داریم. در بعد میزبانی، بحث داوری، تماشاگران و … شرایط به سود آنها خواهد بود و از همه لحاظ برای آنها تاثیرگذاری مثبتی دارد. البته ما بدون توجه به این موضوعات، تنها در آنجا به دنبال مدال طلا هستیم. هیچ چیزی شیرین‌تر از این نیست که در خاک آنها قهرمان شویم.

وی افزود: به صورت جدی کارمان را از ابتدای هفته شروع کرده‌ایم. زمان زیادی را برای آماده‌سازی تیم‌مان در پیش داریم و باید تا آبان ماه برای مسابقات قهرمانی جهان آماده شویم تا در نهایت نتیجه‌ای که حق ماست به آن برسیم. حق والیبال نشسته مدال طلا است و ان‌شاءالله بتوانیم موفق شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در خصوص لغو بازی‌های پاراآسیایی عنوان کرد: هدف دوم ما حضور در این مسابقات بود و برنامه‌ریزی اصلی ما کسب بهترین نتیجه در قهرمانی جهان بوسنی است. ما به هانگژو به عنوان تدارکاتی برای مسابقات قهرمانی جهان چشم داشتیم، اما اکنون با این اتفاق باید تلاش کنیم تا بتوانیم در راستای آماده‌سازی تیم بازی‌های خوبی تدارک ببینیم.

رضایی در خصوص اینکه برای بازی‌های تدارکاتی با چه تیم‌هایی صحبت شده است، تاکید کرد: با سه یا چهار تیم در مکاتبه هستیم، اما باید دید در بحث هزینه چه شرایطی پیش‌روی ماست. ان‌شاءالله به زودی با هماهنگی‌های فدراسیون جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک تدارکات قوی نسبت به انجام بازی‌های تدارکاتی داشته باشیم. بازی تدارکاتی ضعیف به درد ما نمی‌خورد، اما برای ما مهم این است با تیم‌هایی بازی کنیم که سطح بالا باشند. واقعاً بازی با تیم‌های ضعیف برای ما خروجی خاصی ندارد و فقط آنها خودشان را مقابل ایران محک می‌زنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر چه در این راستا با تیم‌هایی نظیر برزیل، آلمان، مصر و بوسنی صحبت کرده‌ایم البته شکی در آن نیست که بوسنی با ما بازی نخواهد کرد. انجام بازی بستگی به مکاتبات انجام شده دارد. ضمناً روسیه هم آمادگی خودش را برای بازی دوستانه با ما اعلام کرد، اما چون آنها تحریم جهانی است این اتفاق مشکل بزرگی برای ما ایجاد کرده است. با ترکیه هم صحبت‌هایی شده تا در تورنمنت تدارکاتی با آنها بازی کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *