با کمک شورای حل اختلاف یزد موجبات آزادی یک محکوم مالی فراهم شد

12:05 - 18 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۶۶۱۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
رئیس اداره توسعه حل اختلاف استان یزد از آزادی یک محکوم مالی که به علت اختلاف مالی به ارزش 2 میلیارد و 530 میلیون ریال در زندان بسر می برد خبر داد.

خبرگزاری میزان - محمدرضا حداد اظهار کرد: در راستای رسالت اصلی شورای حل اختلاف یک فقره پرونده با موضوع اختلاف مالی به مبلغ 2 میلیارد و 530 میلیون ریال که محکوم آن از سال 1398 در زندان بسر می برد سرانجام با همت و مساعی اعضاء و کارکنان شورای حل اختلاف شهرستان یزد ویژه زندانیان، به صلح و سازش رسید و محکوم پس از سه سال از زندان آزاد و به آغوش خانواده خویش بازگشت.

وی با بیان اینکه شورا های حل اختلاف بازوی دادگستری در کاهش مراجعات مردمی به مراجع قضایی است، تصریح کرد: شورای حل اختلاف یک نهاد سازشی است که اختلاف بین مراجعان را از طریق کدخدامنشی حل و فصل می‌کند و موجب کاهش اطاله دادرسی و تسریع در روند رسیدگی‌ به سایر پرونده های جاری در مراجع قضایی می شود و این مهم از دستاوردهای شوراهای حل اختلاف است.

رئیس اداره توسعه حل اختلاف استان یزد، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش بی شائبه کارکنان شوراهای حل اختلاف در سراسر استان که در زمینه صلح و سازش گام بر می دارند، گفت:‌ هر قدم و تلاشی که در مسیر اصلاح ذات البین صورت گیرد، مأجور درگاه الهی است.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:

کمک۸۳۰ میلیون تومانی خیران لرستانی موجبات آزادی ۲۳ زندانی جرایم غیرعمد را فراهم کرد

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *