راهپیمایی روز قدس نشان دهنده انزجار و بی اعتمادی مردم ایران از استکبار است

16:08 - 18 خرداد 1397
کد خبر: ۴۲۵۵۰۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان فارس در حاشیه راهپیمایی روز قدس ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی گفت: حضور گسترده‌ی آحاد مختلف جامعه در راهپیمایی روز قدس نشان دهنده انزجار و بی اعتمادی مردم ایران از استکبار است.
راهپیمایی روز قدس نشان دهنده انزجار و بی اعتمادی مردم ایران از استکبار استبه گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، در مراسم راهپیمایی روز قدس کارکنان مجموعه قضایی همدوش با سایر اقشار مختلف جامعه، جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم و بر ایستادگی در مقابل زورگویی‌های دشمنان تأکید کردند.

در حاشیه راهپیمایی روز قدس، نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی گفت: حضور گسترده‌ی آحاد مختلف جامعه در راهپیمایی روز قدس نشان دهنده انزجار و بی اعتمادی مردم ایران از استکبار است.

القاصی گفت: موضوع عدم اعتماد به دشمن و تکیه بر داشته‌ها و توان داخلی، موضوعاتی است که بار‌ها رهبر معظم انقلاب تذکر داده و تاکید فرموده‌اند و امروز ملت همیشه در صحنه ایرانی اسلامی و مردم ولایتمدار استان فارس با حضور حداکثری خود به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند که این امر نشان از بصیرت، آگاهی و شعور سیاسی و دینی مردم و ملت ایران است.

رئیس شورای قضایی استان فارس تصریح کرد: امروز بیش از گذشته نیازمند وحدت و انسجام هستیم، چراکه این انسجام چه در درون جامعه و چه در بین ارکان نظام و حاکمیت، یک ضرورت جدی است.

القاصی تاکید کرد که تنها با انسجام و وحدت و هم‌افزایی می‌توان در مقابل زورگویی‌ها ایستاد و نشان داد که ملت ایران به خودباوری رسیده است و با اتکا به توان داخلی قادر به عبور از همه دشواری‌ها بوده و هست.

گفتنی است در راهپیمایی روز قدس امسال قضات و کارکنان دادگستری استان فارس در قالب اعضای پایگاه مقاومت بسیج دادگستری با در دست داشتن پلاکارد‌هایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین همگام با مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران با شعار‌های "مرگ بر آمریکا"، "مرگ براسرائیل" و مرگ برآل سعود شعار‌هایی در بیعت دوباره با ولایت و امام امت، عشق و دلدادگی خود را به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *