رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری استان کرمان با خانواده های زندانیان نیازمند استان دیدار کرد

14:31 - 12 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۰۹۲۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کرمان با همراهی مدیرکل زندان های استان و مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان به دیدار چهار خانواده زندانی رفته و دستورات لازم برای حل مشکلات را صادر کرد.

خبرگزاری میزان - یدالله موحد با همراهی مدیرکل زندان های استان و نیز مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان به دیدار چهار خانواده زندانی رفته و ضمن بررسی درخواست های آنها، دستورات لازم برای حل مشکلات این افراد را صادر کرد.

وی در بازدید با یکی از این خانواده ها که فرزندشان به دلیل نزاع و ناتوانی در پرداخت دیه در زندان به سر می برد، برای پیگیری مسائل حقوقی و قضایی این متهم و تلاش برای جلب رضایت شاکی قول مساعد داد و گفت: تلاش می شود که با ترک اعتیاد سرپرست این خانواده، زمینه زندگی خوب و سعادتمندانه برای آنها فراهم شود.

وی در ادامه به دیدار خانواده ای رفت که مادر با وجود دو فرزند خردسال و به دلیل نبود سرپرست خانوار متقاضی اشتغال بودند و در این زمینه نیز مقرر شد پیگیری های لازم با توجه به شرایط این خانواده انجام شده و مشکلات حقوقی و قضایی سرپرست این خانواده نیز مورد بررسی قرار گیرد.

در این دیدارهمچنین یک اجاق گاز و یک تخته قالی نیز به این خانواده اهدا شد و در دیدار با خانواده سوم نیز یک دستگاه تلویزیون به آنها اهدا شد.

موحد در ادامه دیدار با خانواده های زندانیان نیازمند، برای پیگیری مسائل درمانی فرزند این خانواده وپرداخت هزینه های درمان وی دستورات لازم را صادر کرد و گفت: مشکلات آموزش فرزندان خانواده های مددجویان باید با جدیت و به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

در این دیدار ضمن اهدای یک دستگاه کولرآبی، هماهنگی های لازم برای حمایت نهادهای حمایتی از این خانواده انجام شد.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان کرمان در حاشیه این دیدار گفت: طی سال گذشته در مجموع 76 میلیارد و 127 میلیون و 306 هزار و 941 ریال برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند هزینه شده است.

اکبر افضلی در ادامه بیان کرد: در مجموع انجمن حمایت زندانیان کرمان در سال گذشته موفق شد هزینه آزادی 69 زندانی بدهکار مالی را نیز فراهم کند.

افضلی خاطرنشان کرد: کمک های انجمن حمایت زندانیان در قالب پرداخت مستمری، کمک بلاعوض، پرداخت هزینه های درمانی و آموزشی، توزیع وسایل ضروری زندگی، پرداخت حق بیمه، توزیع بسته های معیشتی، اعزام به سفرهای زیارتی و .. .پرداخت می شود.

وی بیان کرد : در ماه مبارک رمضان به 733 خانواده زندانی سبد کالا به ارزش هر سبد 600 هزار تومان اهدا شده و در مجموع 439 میلیون و 800 هزار تومان در این راستا پرداخت شده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: زندانیان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *